Tjena alla!!
nån från sthlm som va nere i chamonix i vintras som vill ner o parta lite me lisa, bella o gänget till helgen???? vi har två platser kvar i bilen! än så länge så består bilen av mig (tomas), Helene och Viktor! vi åker imorn nån gång på dan!