B
BigAir
Guest
kompisarna el flickvännen?
Segt att åka med tjejor..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt som går utför är bra.Ninnolainen sa:OCH OM JAG HAR EN TALAN SÅ SÄGER JAG ATT DU KAN VARA ÄRLIG I FORTSÄTTNINGEN och att du gärna får ha kul med mig också, jag kan också ha kul. // din FLICKVÄN !!
helt rättJibberisch sa:Va i helvete? Om man har en flickvän/pojkvän man inte kan tänka sej att åka på skidsemester med för att det blir trist och "långsamt" varför i hååvete är man ihop med den personen? En flickvän ska enligt mej va som en polare, med det plusset att man kan hångla med henni i liften. Iofs kan man hångla med polarna i liften också...allt är möjligt och står i relation till mängden jäger man har i magen.
edit;
Kombo-resan: en flickvän som inte står ut med polarna, blir inte långvarig. En polare som inte kan hålla tempo träffar man på afterskiin. Wot is sttheeee problem?
Nojlas sa:För övrigt anser jag att kvinnlig rösträtt borde avskaffas.
siimoon sa:brudar e för bögar
Skönt att någon använder de grå! ;-)Blackriverpaint sa:VictorWallstream.........Jag lovar att minst 90 % av de som skriver i denna tråd aldrig varit tillsammans med Stina Jacobsson heller! Set me up for a date om hon är så fantastisk....
Guldnougat sa:Lätt flikkan. Då kan slänga av dem hemma sedan efter en dag i backen. Sen kan man gå ut med kompisarna utan att kärringen ska följa med för då är hon för trött.
Word! Det liknar mina tankar om ämnet!Jibberisch sa:Va i helvete? Om man har en flickvän/pojkvän man inte kan tänka sej att åka på skidsemester med för att det blir trist och "långsamt" varför i hååvete är man ihop med den personen? En flickvän ska enligt mej va som en polare, med det plusset att man kan hångla med henni i liften. Iofs kan man hångla med polarna i liften också...allt är möjligt och står i relation till mängden jäger man har i magen.
edit;
Kombo-resan: en flickvän som inte står ut med polarna, blir inte långvarig. En polare som inte kan hålla tempo träffar man på afterskiin. Wot is sttheeee problem?
Kan inte mer än förundras. Jag blir så glad över citat som detta, men vet inte varför. Det är så osannolikt och kul på en gång, riktigt knas =)siimoon sa:brudar e för bögar
lär din pojkvän åka stora berg!chilla sa:lär din brud jibba?
Klockrent.HotDamnSara sa:lär din pojkvän åka stora berg!chilla sa:lär din brud jibba?
haha yeah!Jwalerius sa:brudeeeeeen! för då slipper man hoppa
ja det lär ju du veta, 12 år som du är.OscarKellner sa:, dom e till för andra saker![]()
thats the shiet!alwaysCrash sa:kompisarna i backen o tjejen på natten ! =)
Hur är det med dig & Burtonfether? Håller ni tight i bergen också?Martinaaa sa:helt rättJibberisch sa:Va i helvete? Om man har en flickvän/pojkvän man inte kan tänka sej att åka på skidsemester med för att det blir trist och "långsamt" varför i hååvete är man ihop med den personen? En flickvän ska enligt mej va som en polare, med det plusset att man kan hångla med henni i liften. Iofs kan man hångla med polarna i liften också...allt är möjligt och står i relation till mängden jäger man har i magen.
edit;
menade du de åt mej så förstod ja inte?emilia85 sa:Hur är det med dig & Burtonfether? Håller ni tight i bergen också?Martinaaa sa:helt rättJibberisch sa:Va i helvete? Om man har en flickvän/pojkvän man inte kan tänka sej att åka på skidsemester med för att det blir trist och "långsamt" varför i hååvete är man ihop med den personen? En flickvän ska enligt mej va som en polare, med det plusset att man kan hångla med henni i liften. Iofs kan man hångla med polarna i liften också...allt är möjligt och står i relation till mängden jäger man har i magen.
edit;
rättekdahl sa:thats the shiet!alwaysCrash sa:kompisarna i backen o tjejen på natten ! =)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAsiimoon sa:brudar e för bögar
Håller helt och hållet medShirk sa:Ja å min tjej spenderade 5 månader i St Anton i vintras och ja tror att vi åkte typ 5 heldagar tillsammans, sammanlagt!
Skidåkning är en kärlek som ej går att kombinera men andra romanser utan gräl..
"Böj på knäna, tryck till i svängen.. Åk lite aggressivt!" är några fraser som inte är populära vid ett försöka att förena sina kärlekar...
Undvik flickvänner i backen! Låt henne lalla runt i sin egen takt med sina vänninor, njut av skidåkningen, naturen och den härliga känslan att den här otroheten är moralisk riktig!
Har man tur att hitta en tjej som har samma åkkapacitet som sig själv, kan man tacka sin lyckliga stjärna!
Intressant observation, taget i beaktande att du ju faktiskt varit där själv!Nojlas sa:"...Tacka vet jag de Iranska skidsysthemen. Separata liftköer för kvinnor och män gör att man eliminerar risker med att beblanda sig med det motsatta könet, och skulle någon kvinna få för sig att smyga sig in i samma lift som män så finns det alltid en beväpnad vakt som sätter stopp för denna hädelse...."
Har hört att det inte är lag på att ha burka ovanför 2000m (eller något sånt) i Iran. Hur det är med lagen om alkohol ved jag å andra sidan inte..MASTERBLASTER sa:Det var ju det bästa med hela resan att se att skidområdena var skonade från allt sådant skit! Inga vakter, alla damer slapp de förbannade burkorna och folk drack sprit!