J
Jwalerius
Guest
kompisarna el flickvännen?
WTFBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WTFBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
hahahaha här är vi självgodaBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
Alltid alltid. Nä men ja bli så sur när killar drar alla tjejer öve rsamma kant. så jäkligt dålig stiol. den som ha nått emot oss tjejer. kan ringa mej så kan vi se vem som är bäst i backen. Passa er pojkar små. ska inte vara så stöddiga:PEevez sa:hahahaha här är vi självgodaBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
haha jag det va de sjukaste på länge!Eevez sa:hahahaha här är vi självgodaBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
Vadå?Jwalerius sa:haha jag det va de sjukaste på länge!Eevez sa:hahahaha här är vi självgodaBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
mjaa..jag tror att det är du som är stöddig härBlayquiz sa:Alltid alltid. Nä men ja bli så sur när killar drar alla tjejer öve rsamma kant. så jäkligt dålig stiol. den som ha nått emot oss tjejer. kan ringa mej så kan vi se vem som är bäst i backen. Passa er pojkar små. ska inte vara så stöddiga:PEevez sa:hahahaha här är vi självgodaBlayquiz sa:Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När ni sett mej åka. ja slå alla här:P
pratar jag som en kille? tack för den duBlayquiz sa:haha okej. men sen stå du å prata som du var en kille som skratta åt när en tjej skrev så. Ja e inte stöddig. är faktiskt hyffsat duktig. ha åk me pojkar sen ja va liten. ta många hopp i backen som jämnåriga killar inte ens våga kliva upp på. Blir bara störd när killar pratar som om dom drar alla tjejer över en kant. Men men dom skulle nog ändrat sig när de fick se mej åka:P
hahahahahaha...Blayquiz sa:haha okej. men sen stå du å prata som du var en kille som skratta åt när en tjej skrev så. Ja e inte stöddig. är faktiskt hyffsat duktig. ha åk me pojkar sen ja va liten. ta många hopp i backen som jämnåriga killar inte ens våga kliva upp på. Blir bara störd när killar pratar som om dom drar alla tjejer över en kant. Men men dom skulle nog ändrat sig när de fick se mej åka:P
Varför det?lilililil sa:alla killar som skrivit i denna tråd, KÄNN ER ÄGDA! hahaha
Helt rätt Eevez!Eevez sa:pratar jag som en kille? tack för den duBlayquiz sa:haha okej. men sen stå du å prata som du var en kille som skratta åt när en tjej skrev så. Ja e inte stöddig. är faktiskt hyffsat duktig. ha åk me pojkar sen ja va liten. ta många hopp i backen som jämnåriga killar inte ens våga kliva upp på. Blir bara störd när killar pratar som om dom drar alla tjejer över en kant. Men men dom skulle nog ändrat sig när de fick se mej åka:P
måste man hålla med bara för att man är tjej? verkar ju helt insane
men whatever, jag fattar vad du menar. vissa här är ju lite uppblåsta, men palla bry sig, det är ju bara åka ut å rippa
Haha dålig snack stil du ha då:p låt kul men lite grymt för att vara tjej.Eevez sa:pratar jag som en kille? tack för den duBlayquiz sa:haha okej. men sen stå du å prata som du var en kille som skratta åt när en tjej skrev så. Ja e inte stöddig. är faktiskt hyffsat duktig. ha åk me pojkar sen ja va liten. ta många hopp i backen som jämnåriga killar inte ens våga kliva upp på. Blir bara störd när killar pratar som om dom drar alla tjejer över en kant. Men men dom skulle nog ändrat sig när de fick se mej åka:P
men whatever, jag fattar vad du menar. vissa här är ju lite uppblåsta, men palla bry sig, det är ju bara åka ut å rippa
Första gången jag läste det trodde jag att det var ironi. Andra gången i tråden trodde jag på felstavning. Tredje gången gilt. Alltså, kort lektion i svenska språket:Blayquiz sa:... drar alla tjejer öve rsamma kant...
Haha jo ja vet. men de låter elt fel. låter bättre å säga drar alla över samma kant!AbsolutIggy sa:Första gången jag läste det trodde jag att det var ironi. Andra gången i tråden trodde jag på felstavning. Tredje gången gilt. Alltså, kort lektion i svenska språket:Blayquiz sa:... drar alla tjejer öve rsamma kant...
Man drar inte alla över samma kant, utan över alla över samma kamm!
men ursäkta?? är jag för grym för at vara tjej också?Blayquiz sa:Haha dålig snack stil du ha då:p låt kul men lite grymt för att vara tjej.Eevez sa:pratar jag som en kille? tack för den duBlayquiz sa:haha okej. men sen stå du å prata som du var en kille som skratta åt när en tjej skrev så. Ja e inte stöddig. är faktiskt hyffsat duktig. ha åk me pojkar sen ja va liten. ta många hopp i backen som jämnåriga killar inte ens våga kliva upp på. Blir bara störd när killar pratar som om dom drar alla tjejer över en kant. Men men dom skulle nog ändrat sig när de fick se mej åka:P
peace out Johanna!
Hahahahhaah. Undra vem som är stöddig. haha. Jo för de e omöjligt at komma nån stanns när man bo här. har inte råd att åka dit där det finns tävlingar. är ganska långt dit. Men men vänta 2 år du så komma du få se mej. Sluta snacka blaja nu trans!Eevez sa:men ursäkta?? är jag för grym för at vara tjej också?Blayquiz sa:Haha dålig snack stil du ha då:p låt kul men lite grymt för att vara tjej.Eevez sa:pratar jag som en kille? tack för den du
peace out Johanna!
hahahahhaha det här är ju patetiskt
men hörru, om du nu är så bra som du påstår dig vara, varför har man inte sett ngt av dig tidigare?
sant!Avoriaz sa:Välj polarna, brudar kan man hitta i backen så får man både och =) Go for the guys!!
transa kan du vara själv. å dålig snack stil passar bättre in på dig, man ser ju knappt vad du skriver.Blayquiz sa:Hahahahhaah. Undra vem som är stöddig. haha. Jo för de e omöjligt at komma nån stanns när man bo här. har inte råd att åka dit där det finns tävlingar. är ganska långt dit. Men men vänta 2 år du så komma du få se mej. Sluta snacka blaja nu trans!Eevez sa:men ursäkta?? är jag för grym för at vara tjej också?Blayquiz sa:Haha dålig snack stil du ha då:p låt kul men lite grymt för att vara tjej.
peace out Johanna!
men hörru, om du nu är så bra som du påstår dig vara, varför har man inte sett ngt av dig tidigare?
Crap talk. Fan se upp de dej. Du e inte lite cool tjej!Eevez sa:transa kan du vara själv. å dålig snack stil passar bättre in på dig, man ser ju knappt vad du skriver.Blayquiz sa:Hahahahhaah. Undra vem som är stöddig. haha. Jo för de e omöjligt at komma nån stanns när man bo här. har inte råd att åka dit där det finns tävlingar. är ganska långt dit. Men men vänta 2 år du så komma du få se mej. Sluta snacka blaja nu trans!Eevez sa:men ursäkta?? är jag för grym för at vara tjej också?
jag är inte stöddig, det är du som kommer me massa crap talk
va?Blayquiz sa:Crap talk. Fan se upp de dej. Du e inte lite cool tjej!Eevez sa:transa kan du vara själv. å dålig snack stil passar bättre in på dig, man ser ju knappt vad du skriver.Blayquiz sa:Hahahahhaah. Undra vem som är stöddig. haha. Jo för de e omöjligt at komma nån stanns när man bo här. har inte råd att åka dit där det finns tävlingar. är ganska långt dit. Men men vänta 2 år du så komma du få se mej. Sluta snacka blaja nu trans!
Så går det när två tjejer ska diskutera med varandra, alltid detta tjafs.Eevez sa:va?Blayquiz sa:Crap talk. Fan se upp de dej. Du e inte lite cool tjej!Eevez sa:transa kan du vara själv. å dålig snack stil passar bättre in på dig, man ser ju knappt vad du skriver.
hahahha... de e blayquiz som inte e coolEevez sa:va?Blayquiz sa:Crap talk. Fan se upp de dej. Du e inte lite cool tjej!Eevez sa:transa kan du vara själv. å dålig snack stil passar bättre in på dig, man ser ju knappt vad du skriver.
mm fjäska inte nuBlayquiz sa:Eeves Är skit tuff juh- hur ball som hellst. Yeah!
fin låt, men du stava fel - EevezBlayquiz sa:Du e juh hyffsat ball. Klart ja säger de då:P Don´t be a fool be cool like Eeves!
jag har skrivit det.Blayquiz sa:Mm va stvade ja fel på då. Försökte juh va lika cool som dej!![]()
det är mycket du ska ha hälp med. hejdåBlayquiz sa:Vad skrev ja fel!? snälla hjälp mej du som kan allt. för du e bara för cool
så sant så..Utter sa:Olika intressen är sunt i ett förhållande, om inte tjejen har egna kompisar att åka med/umgås med så är det kört från början. Man måste inte umgås med sin respektive hela tiden.
Oftast åker man helst men någon/några som ligger på samma nivå som sig själv, tjejer eller killar kvittar, det är lika drygt att vänta på båda.