kompisarna el flickvännen?

Blayquiz sa:
Mej skulle ni pojkar haft i backen. Fast de e klart ni skulle drage efter ett tag. När
ni sett mej åka. ja slå alla här:P
Mmmm... Den dagen den sorgen... Du klår i alla fall mig, när d gäller den totalt utstuderade
"jibbsuiten" som du hade på din sida! Haha.. Fett!
Ja känner några tjejer i Sollefteå som ja kan bo hos, så fort den första snön faller kommer ja som
ett skott så vi kan gå en match! Jäjä..
Fortsätt tro på dig själv syster, det är nyttigt så länge man kan vara kaxig! Sen gäller d ju att du har
belägg för dina yttranden om din åkkapacitet...

Peace out!

Senast ändrad:
Orkar bara läsa inlägg 1 och 2. Och svar till dom är:

Mangan: DU HAR SÅÅÅÅÅÅ RÄTT.

POC: Du e ute och cyklar..

finfina inlägg här, vad kan man nu dra för slutsats av detta, är de nu egentligen flickvännen eller gubbana som gäller?? ja sällar mig till dom som kan åka me båda, man kan väl ha en flickvän som e grym på bräda..:D

jag vill åka med 2 tjejer och dom är Blayquiz och Eevez så jag kan få se en fin girlfight.

drömmer mig bort lite nu....mmm girlfight.

Dissa båda och åk med palleKuling ! Han både mer mys än flickvänen och mer kompis än kompisrna .. en riktig toppen snubbe ! PALLEKULING !

Vi tjejer verkar vara ganska underskattade. Okej, jag håller med er, jag skulle inte vilja åka med någon utav mina tjejkompisar som inte vet vad det är för skillnad på längdåkning och utförsåkning, men alla tjejer är inte sådana. Kör vad du känner för, men kan du inte bestämma dig så ta med polarna, din tjej och två kompisar till henne eller något.

siimoon sa:
brudar e för bögar
Nu tänker jag anmäla mig till SM i humoristiska generaliseringar (länge tvekade jag, konkurrensen var tuff...) och bidra med en hård analys om hur det blev såhär.

Iakttagelse: Den heterosexuella människohonan har övergivit den heterosexuella människohanen till förmån för icke-förökningsbetonat umgänge.

Orsaksanalys *eeeeeooooowwwereeeeooooqzip*

*mata-mata-mata-mata*

Slutsats Av Analys:

Förlusten av honorna för den heterosexuella hangruppen är självförvållad, orsakad av s.k. självmål.
Se även manga, Nojlas, nyrran, Simonl, guldnougat mfl. "Kompisarna eller flickvännen?", Freeride.nu, 2006, Internet Förlag. Sida 1

:D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp