Konstig grej på thesims.se

• Trådstartare Trådstartare Nhi
  • Start datum Start datum

Nhi

Medlem
Alltså mobba mig inte nu, men när jag var inne på thesims.se alldeles nyss så upptäckte jag en bild på en medlem här på freeride högst upp resp längst ned i varje tråd.

Helskumt, detta är absolut inget konstig egengjort fotomontage utan det är så det ser ut!

En till bild:

Ska vi skratta eller gråta?

Senast ändrad:
EKDAHL ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH ^ äre nån vi ska mobba äre ju han han äre elit på thesims.se oxå !! hahah ^

öhh, när han kommer hem från hemsedal imorgon så får man nog fråga

är du inne på the sims forum och söker efter coldplay :S?

Jag har till och med startat om datorn, men bilden är fortfarande kvar, ska jag stå ut med det hela tiden nu då? xD

HAHAHAHAHAHAHAHA Fan vad skön, så jävla klockren!
Ekdahl goes the sims!

Hahahaha!

Jag har alltid vetat att den där ekdahl hade nått lurt pågång.
När han säger att han ska ut och supa så är det i själva verket en runda i The Sims han ska göra. Stackare.
Ska fan också bli medlem, snart hittar ni BigAir där ;)

Senast ändrad:
ekdahl, kan vi bli simskompisar?
40e0ny0.jpg

Hahahahahahahahahhahahahahahhahhahhhajhhahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, vi får inte skratta ihjäl oss, sims är faktiskt kul. Men det är 90% chans att det bara är en bugg. Men en ganska lustig sådan.

kom precis hem från norge nu, är rätt äckelbakis så får jag se detta?! det är ju så att man blir ledsen.

jag har inget med den skiten att göra, är väl antagligen någon lustig kille på 15 vårar som inte har något liv..

Jag tror att Drakbabis är den skylldige ;D
Ofta han bara råkar gå in på thesims.se, vem gör det ?
Jag tror absolut att denna gynnare spelar Mr ekdahl ett spratt :D

Annars finns det en anna teori, är det bara Drakbabis som ser detta foto
så kan det saknas en bild på thesims.se och Drakbabis dator ersätter den
med den fina bilden på vår elite!

/detektiv Gustav

Alltså, det ser fortafarande ut så, har för övrigt hängt på thesims.se sen mer eller mindre 2 år tillbaka och när jag gick in igår som kom en bild på dig upp ekdahl.

Skumt, min dator verkar leva sitt eget liv, nu sitter det dessutom en amerikansk flagga över logga ut knappen. Helt klart mysko.

Drakbabis sa:
Alltså, det ser fortafarande ut så, har för övrigt hängt på thesims.se sen mer eller mindre 2 år tillbaka och när jag gick in igår som kom en bild på dig upp ekdahl.

Skumt, min dator verkar leva sitt eget liv, nu sitter det dessutom en amerikansk flagga över logga ut knappen. Helt klart mysko.
Det sitter det för alla det är freeride som buggar!

ekdahl sa:
det är ju så att man blir ledsen.
Det vill jag verkligen inte att du ska bli. :S Hade det varit jag på bilden så hade jag lagt upp det också, även om det inte varit lika konstigt, men eftersom du inte har något med thesims att göra så är det väldigt skumt. Men som sagt, 99,9% chans till att det bara är en bugg. Och med tanke på att det bara verkar vara jag som ser den så finns det inget annat.

Senast ändrad:
Sjogras sa:
känns som att drakbarnet precis har kommit på hur man kopierar och klistrar in i paint..
Photoshop är roligare. :D Men jag svär på att jag inte redigerat bilden på något sätt, förutom de röda markeringarna. Som tur är verkar bilden blivit ersatt med en annan bild istället nu.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp