kullager & hjul passar inte (skateboard)
jag har köpt nya kullager och hjul till mina royal truckar, hade tidigare girl hjul 52/53mm och minilogo kullager. Mina nya independet abec 7 kullager passar till truckarna men inte till dem nya sweet hjulen "Rainbow - 51mm" (http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=4568&ProductDetailId=26841 , dem på länken är 53 mm, fast det är samma som dem jag köpt fast annan storlek). Har ingen lust att skicka tillbaka hjulen för dem var annars fina, så vill helst ha nya kullager som passar, någon som vet vilka kullager som passar till sweet rainbow 51mm? Kan heller inte skicka tillbaka kullagrerna för testade pressa in kullagret i hjulet så blev det en buckla på kullagret, det rullar forfarande bra men är ett märke på ett utav kullagren.
Undrar som sagt om någon vet vart jag kan få tag på kullager som passar mina sweet hjul, annars undrar jag om man kan förstora insidan på hjulet på något sätt så kullagret passar? För just nu är hjulets insida för litet för kullagrerna. Kan man slipa eller fila på något sätt så det passar, någon som testat detta? Annars får ni ge andra förslag!
tack på förhand!
Undrar som sagt om någon vet vart jag kan få tag på kullager som passar mina sweet hjul, annars undrar jag om man kan förstora insidan på hjulet på något sätt så kullagret passar? För just nu är hjulets insida för litet för kullagrerna. Kan man slipa eller fila på något sätt så det passar, någon som testat detta? Annars får ni ge andra förslag!
tack på förhand!