Kungarna av Tylösand... I ALPERNA!

• Trådstartare Trådstartare FF
  • Start datum Start datum
De valde ju rätt ort iaf.
Utan poserfaktor ingen framgang ;)
Badgastein hade väl funkat ocksa eller St. Anton.

Eric_W sa:
Hört att de sprutas friskt med skumpa i Val Thorens/Disere.

Borde nog skicka in ett tips till Kanal 5..
näh, Thorens/Isere är väl inte så farligt.. eller?
jämför citat från sportloven 08 och 09

08 (VT) "Ursäkta, vet du var man ska gå för att komma bort från medelklassen?"

09 (VdI) "Om man har trettio papp att bränna på en vecka, tycker du att Val d'Isere är rätt ställe att vara på då?"

När man levt på spagetti och ketchup i en vecka och hör sånt.. herregud :)
Det är bara att skratta åt det.

Heddious sa:
Eric_W sa:
Hört att de sprutas friskt med skumpa i Val Thorens/Disere.

Borde nog skicka in ett tips till Kanal 5..
näh, Thorens/Isere är väl inte så farligt.. eller?
jämför citat från sportloven 08 och 09

08 (VT) "Ursäkta, vet du var man ska gå för att komma bort från medelklassen?"

09 (VdI) "Om man har trettio papp att bränna på en vecka, tycker du att Val d'Isere är rätt ställe att vara på då?"

När man levt på spagetti och ketchup i en vecka och hör sånt.. herregud :)
Det är bara att skratta åt det.
nej de e ju najs palla leva på spaghetti o ketchup

Kommer iof bli förbannat kul att se när nån divig "Kung" snor en bummar-brud framför ögonen på nån av bummar-"männen"... Kan bli riktigt nasty!
Frågan är om inte alp-livet är för hårt för att det ska funka... De kommer ju aldrig palla mer än max två veckor...

De tråkiga är att de kommer antagligen bara ta in samma slags tokar som i tylösand, som dessutom antagligen har köldallergi och endast skiderfarenhet från romme

tänk vad najs om de istället skulle visa upp riktigt bummarliv med riktiga bummare (alltså trevliga människor(av släktet homo sapiens sapiens)) det skulle bli en dokusåpa som bara fc z kan mäta sig med

Senast ändrad:
nee sluta vara så negativa! Fatta vad najs det kommer bli! Skidåkningsmiljö+kungarna av tylösand, KAN DET BLI BÄTTRE :lol: :lol: :lol:

Vinter-Paul sa:
De tråkiga är att de kommer antagligen bara ta in samma slags tokar som i tylösand, som dessutom antagligen har köldallergi och endast skiderfarenhet från romme

tänk vad najs om de istället skulle visa upp riktigt bummarliv med riktiga bummare (alltså trevliga människor(av släktet homo sapiens sapiens)) det skulle bli en dokusåpa som bara fc z kan mäta sig med
ett brittiskt produktionsbolag (lime-nånting) spelade in "The Season" med ett antal brittiska säsongare i Valdi säsongen 08/09. tyvärr missade jag när det gick att streama den, med tanke på hur mycket timelaps de filmade mellan vårat boende och matbutiken syntes man säkert i bild nååån gång.
hittade dock hemsidan för typ ett år sedan och när man läste plotten verkade allting sjukt uppstyrt - tjejerna i serien bråkade om skönhetstävlingar som jag verkligen tvivlar på att de ägde rum (skönhetstävling i valdi = utse hetaste manliga skidläraren, väldigt franskt..) och en kille jag snackade med fick order om att göra slut med sin flickvän framför kameran.
nästan så man tyckte synd om dom.
nästan :)

tror mer på videobloggar om man ska visa upp riktigt bummarliv. hur man nu definierar det. vad är en bummare?
(finns en gammal åka skidor-krönika om just det ämnet, men jag tror att jag lämnar nu. trött&flummig.)

Tillbaka
Topp