sandriel
Ny medlem
laax/flims
jag kommer hoppeligen att befinna mig i lax nästa vinter men är lite orolig över om mina pengar kommer att räcka... min tyska är så gott som obegriplig vilket kan vara ett litet hinder i att hitta jobb. är det någon som vet något ställe i närheten som anställer folk utan så goda språkkunskaper? eller har ni över huvudtaget några tips om jobb i trakten?