Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han var uppe på en av railsen när han då olyckligtvis ramlade av och slog först ryggen i stentrappan och sedan huvudet. Det såg väldigt allvarligt ut eftersom han fick kramper. Både ambulans och akutbil var på plats.jeppenator sa:oj fan vad läskigt, vad hände? någon som har mera info om vad som hände? ambulans bort?
låter inget roligt.. fasen vad otäckt, hoppas han är ok!
Hur fan tänker du som fotar det där?Gabriiella sa:http://2.bp.blogspot.com/_UJ2Y5nWnr6c/TLrw3VOnYjI/AAAAAAAAA_c/kDMTMxkiaAY/s1600/IMG_8828.JPG
man ser visserligen inte så mycket men... hoppas han klarar sig för det var ett jävligt risigt fall :/
ekebom du har fan allvarliga problem...ekebom sa:Hur fan tänker du som fotar det där?Gabriiella sa:http://2.bp.blogspot.com/_UJ2Y5nWnr6c/TLrw3VOnYjI/AAAAAAAAA_c/kDMTMxkiaAY/s1600/IMG_8828.JPG
man ser visserligen inte så mycket men... hoppas han klarar sig för det var ett jävligt risigt fall :/
Han ligger fortfarande på sjukhuset, och kommer att göra det ett tag. Blir rehabilitering senare. Inatt hade han iallafall inte vaknat ännu. Vet ej hur det ser ur exakt nu.
hahahha vad är de för fel å fota?ekebom sa:Hur fan tänker du som fotar det där?Gabriiella sa:http://2.bp.blogspot.com/_UJ2Y5nWnr6c/TLrw3VOnYjI/AAAAAAAAA_c/kDMTMxkiaAY/s1600/IMG_8828.JPG
Han ligger fortfarande på sjukhuset, och kommer att göra det ett tag. Blir rehabilitering senare. Inatt hade han iallafall inte vaknat ännu. Vet ej hur det ser ur exakt nu.
De fotografer som faktiskt var utsända på uppdrag från tidningar som tacky etc, för att fånga ALLT som skedde under jamet, lade ned kamerorna i respekt för Adam. Att folk ändå fortsatte fota gör mig förbannad.. Tycker det är helt jävla okänsligt och respektlöst! Det är min åsikt, och jag vet att jag inte är ensam om den.. Var fler som reagerade starkt på att folk fotade, vissa blev även tillsagda.felix sa:ekebom du har fan allvarliga problem...ekebom sa:Hur fan tänker du som fotar det där?Gabriiella sa:http://2.bp.blogspot.com/_UJ2Y5nWnr6c/TLrw3VOnYjI/AAAAAAAAA_c/kDMTMxkiaAY/s1600/IMG_8828.JPG
tack för bilden gabriella!
uhmm man ser ju inte ens Adam på den här bilden, så jag förstår inte riktigt vad problemet är? Jag tycker själv det skulle vara vidrigt om man skulle tryckt upp en kamera rakt i ansiktet på någon som precis skadat sig, men det faktum att bilden är tagen från långt håll och mer fångar själva situationen än adams kropp och blod i snön är inget moraliskt fel. Det är min åsikt i alla fall.ekebom sa:De fotografer som faktiskt var utsända på uppdrag från tidningar som tacky etc, för att fånga ALLT som skedde under jamet, lade ned kamerorna i respekt för Adam. Att folk ändå fortsatte fota gör mig förbannad.. Tycker det är helt jävla okänsligt och respektlöst! Det är min åsikt, och jag vet att jag inte är ensam om den.. Var fler som reagerade starkt på att folk fotade.
.ekebom sa:De fotografer som faktiskt var utsända på uppdrag från tidningar som tacky etc, för att fånga ALLT som skedde under jamet, lade ned kamerorna i respekt för Adam. Att folk ändå fortsatte fota gör mig förbannad.. Tycker det är helt jävla okänsligt och respektlöst! Det är min åsikt, och jag vet att jag inte är ensam om den.. Var fler som reagerade starkt på att folk fotade, vissa blev även tillsagda.felix sa:ekebom du har fan allvarliga problem...ekebom sa:Hur fan tänker du som fotar det där?
Känner folk som är goda vänner till honom och de såg inte överlyckliga ut över att folk fotade. Och jag tror inte att de heller finner det givande att se bilder på olyckan.. Det är allt jag har att säga. Klart man har rätt att fota, finns inget som förbjuder en till det. Tycker bara att man ska visa lite respekt för de anhöriga, och de tycker jag inte att man gör genom att lägga upp bilder. Vet att fler av dem kommer att läsa detta.. Därför. Tack för mig!Hjalles sa:Du är feeett jobbig. känner du ens adam?ekebom sa:De fotografer som faktiskt var utsända på uppdrag från tidningar som tacky etc, för att fånga ALLT som skedde under jamet, lade ned kamerorna i respekt för Adam. Att folk ändå fortsatte fota gör mig förbannad.. Tycker det är helt jävla okänsligt och respektlöst! Det är min åsikt, och jag vet att jag inte är ensam om den.. Var fler som reagerade starkt på att folk fotade, vissa blev även tillsagda.felix sa:ekebom du har fan allvarliga problem...
"Screw you guys, I'm göing höme!"somebody sa:Äh tagga ner lite. Bilden är tagen från långt håll och man ser lite sjukvårdare, vore en annan sak om fotografen i fråga sprang fram och tryckte kameran i fejan på snubben då kanske det är läge att börja muttra.
Gillar man det inte så får man väl helt enkelt göra som Axl gjorde i st louisDet blir action runt 1:10
Retar mig i vanliga fall på allt du skriver, allt du claimar och hela dig. Jag kan liksom inte beskriva min frustration när jag läser något inlägg av dig.ekebom sa:Hur fan tänker du som fotar det där?Gabriiella sa:http://2.bp.blogspot.com/_UJ2Y5nWnr6c/TLrw3VOnYjI/AAAAAAAAA_c/kDMTMxkiaAY/s1600/IMG_8828.JPG
måste du vara så fruktansvärt patetisk i allt du skriver? man ser väll inte ens åkaren i fråga på bilden? allt man ser är att ambulans är på plats med bår vilket är en bekräftelse till alla som var intresserade, eller? freakekebom sa:Känner folk som är goda vänner till honom och de såg inte överlyckliga ut över att folk fotade. Och jag tror inte att de heller finner det givande att se bilder på olyckan.. Det är allt jag har att säga. Klart man har rätt att fota, finns inget som förbjuder en till det. Tycker bara att man ska visa lite respekt för de anhöriga, och de tycker jag inte att man gör genom att lägga upp bilder. Vet att fler av dem kommer att läsa detta.. Därför. Tack för mig!Hjalles sa:Du är feeett jobbig. känner du ens adam?ekebom sa:De fotografer som faktiskt var utsända på uppdrag från tidningar som tacky etc, för att fånga ALLT som skedde under jamet, lade ned kamerorna i respekt för Adam. Att folk ändå fortsatte fota gör mig förbannad.. Tycker det är helt jävla okänsligt och respektlöst! Det är min åsikt, och jag vet att jag inte är ensam om den.. Var fler som reagerade starkt på att folk fotade, vissa blev även tillsagda.
Helt rätt att fotografera. Repsektlöst? absolut inte. Förövrigt hoppas jag killen klarar sig bra o får en snabb rehab.v-larsson sa:Retar mig i vanliga fall på allt du skriver, allt du claimar och hela dig. Jag kan liksom inte beskriva min frustration när jag läser något inlägg av dig.ekebom sa:Hur fan tänker du som fotar det där?Gabriiella sa:http://2.bp.blogspot.com/_UJ2Y5nWnr6c/TLrw3VOnYjI/AAAAAAAAA_c/kDMTMxkiaAY/s1600/IMG_8828.JPG
MEN, i detta fallet håller jag faktiskt med dig. Det är respektlöst att fotografera detta.