landa på en cork

Filleeee

Ny medlem
landa på en cork
tjaa ! jag har nu fått ett problem , jag kunde landa cork förra sommarn på studsmatta men nu ´landar jag på magen eller på rygg så nu när jag inte ens kan det på studsmatta
vet jag inte vad jag ska göra.

HJÄLP MIG!!

landa på en cork
DU snurrar sen tänker du att du ska luta dig lite bakåt int fö mycke då blir dt d-spin o sen gör du dt o drar upp båda benen som en safety grab och sen e dt bara att damp snurra dt blev 720 första gången ja försökte:p

landa på en cork
satte cork 7 igår, luta dig bakåt, kryp ihop, snurra och sedan så sträcker du ut dig när du är på väg att landa.

landa på en cork
jag slängger mig också snett framåt och det blir cork eller d-spin jag kan också bio och då slänger jag mig också framåt fast på ett annat sätt!

landa på en cork
dra ner fötterna, dra bak dig. själv har ja bara satt d-spin men d e på samma sätt haha.
förövrigt suger ja på matta
Ut å träna i bc istället. mycke bättre

landa på en cork
landa på en kork e assvårt om den inte e väldigt stor.. fast beror ju på hur kmt man flugit.. colakorkar e fett såra att landa på

landa på en cork
köp en större kork. små korkar kan vara svårt att träffa.

Senast ändrad:
landa på en cork
Jag tar bara i och försöker snurra "normalt", sedan kryper jag ihop och sträcker mig ner efter någon grab, då blir det automatiskt en cork för mig=)

landa på en cork
jag slänger mig som en vanlig 720 eller från början efter typ 180 kollar jag bakom axeln eller ja över axeln kanske man ska säga så bblir allt av sig sj liksom

landa på en cork
jag tror att man ska slänga sig helt bakåt sträcka ut kroppen och när man ligger upp och ner göra en 360.. det tror jag kommer bli lättast prova det.. de e sjukt snyggt..

Tillbaka
Topp