Q Quvipp Ny medlem 2011-11-18 längd på twintip? #1 HUr långa twintips ska jag ha om jag är 155cm lång och väger 40 kg funkar ett par som är 145? Mvh/ the lazzzzy man :D
HUr långa twintips ska jag ha om jag är 155cm lång och väger 40 kg funkar ett par som är 145? Mvh/ the lazzzzy man :D
Nilber Medlem 2011-11-18 längd på twintip? #2 om du ska köra mestadels park och kanske lite pist(för att ta sig till parken) så är de alldeles utmärkt:D
om du ska köra mestadels park och kanske lite pist(för att ta sig till parken) så är de alldeles utmärkt:D
sNaubi Medlem 2011-11-20 längd på twintip? #4 växer du fortfarande? i så fall är det väldigt dumt att köpa 141, dessutom tar för korta skidor bort mycket av känslan och funktionen i skidan
växer du fortfarande? i så fall är det väldigt dumt att köpa 141, dessutom tar för korta skidor bort mycket av känslan och funktionen i skidan
J JaroV Ny medlem 2011-12-08 längd på twintip? #5 Roobbann sa: växer du fortfarande? i så fall är det väldigt dumt att köpa 141, dessutom tar för korta skidor bort mycket av känslan och funktionen i skidan Klicka för att se resterande... lol
Roobbann sa: växer du fortfarande? i så fall är det väldigt dumt att köpa 141, dessutom tar för korta skidor bort mycket av känslan och funktionen i skidan Klicka för att se resterande... lol
HampZz0n Ny medlem 2011-12-08 längd på twintip? #6 först vilka skidor tänkte du köpa ? , vore bra och kolla vilken längd dom skidorna du är intresserad finns i för längder . Senast ändrad: 2011-12-08
först vilka skidor tänkte du köpa ? , vore bra och kolla vilken längd dom skidorna du är intresserad finns i för längder .
linder Aktiv medlem 2011-12-08 längd på twintip? #7 Är du 155 så ska du INTE köpa ett par 141 om skidorna är symmetriska, hellre 150 än 145!