Längtar till December ?

Längtar till December ?
En Grabb kom in i butiken och sa att han längtar till december. Jag frågade varför? Då sa han att han längtade till träningslägret på snö.
Finns det någon mer som längtar till nästa vinter fast sommaren snart är här

Längtar till December ?
Klart som Fan man gör!!! Det börjar man göra när man vet att det är ett par veckor kvar på sässongen!!!!

Längtar till December ?
så in i helvete!!!

jag längtar till vintern dygnet runt året om, o när d är vinter längtar jag till nästa.

man kan säga att jag är en flitig längtare

peace

Längtar till December ?
sommaren är juh minst lika bra... bosön, studdsmatta, vattenskidor..

och så slipper man alla jävla kläder..

Längtar till December ?
HAHA ah deklart man gör ! va faan sommarn är ju bara en lång fest o sov tid !

För alla som undra så körde n1 skidor ida ( haha )

Köp ett par ninthward skidor o kör på gräs de blir bra ; )

Längtar till December ?
vinter och vinter... snö och sommar samtidigt hade varit fint. Fast snön fick inte bli varm. Allt ska vara lagom ^^

Längtar till December ?
Absolut!

Även om jag åkte skidor igår, idag och imorrn. Och åker hela sommaren. Som tur är börjar inte nästa vinter i december för mig, utan troligtvis i oktober. Längtar otroligt!

Längtar till December ?
Med tanke på att jag kan räkna mina snödagar på en hand så...ja. En extra februari om nån vecka vore fint.

Längtar till December ?
åkte i måndas...har lite knäskador å reka så kommer lägligt med 2 månadersuppehåll.

Oj vad jag längtar till å få höra *klick, Klick* ljudet från bindningarna igen. Världens mest positiva ljud!

Längtar till December ?
jag längar som en tok!! Precis när säsongen är slut så kommer man på att man vill pröva nya trick. och så hittar man ju såklart alla sköna räcken när det inte finns någon snö! ;(

Längtar till December ?
Grillparty, playan, bira, bikinibrudar, sol och värme, glass i stora lass, mountainbike...

-Är det bara jag som tycker det ska bli fett skönt med lite sommar???

Längtar till December ?
Jooooooo, lätt att man längtar till vintern!

Fast det ska bli sköönt med sommarlov å hoppa studsmatta :)

Senast ändrad:
Längtar till December ?
varför går inte skidåkare i idre på sommaren å vaknar upp när den första snön kommer?? då skulle man sluppit längta iaf XD

Tillbaka
Topp