Les 2 Alpes

keddo

Ny medlem
Les 2 Alpes
Åker ner till L2A om någon vecka,

- någon som e där nere som kan ge en snörapport?

- någon som vet nått annat kul om byn?

- e de samma lifkort på La Grave och L2A ?

tack!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp