armadas nästa år, blå med rosa på magen, som kimboberg har... är väl lite i den stilen?
annars vet jag inte..
TJ's jacka som han kör i nu är också lite åt tdet hållet.. gul/gröna..
men somsagt, de är ju nästa års prylar..
burton har gjort ett blå/rosa som är ganska dope! fanns på junkyard förut.. kolla där om de finns nått i den stilen?