Liten film från helgen

jeppenator

Aktiv medlem
Liten film från helgen
Nu har jag skadat mej rejält..(spräckt mjälten) och får inte åka mer för sesången så då kan jag ju lika gärna börja filma alla...så jag filmade lite och klippt ihop det..här är resultatet:
http://media.putfile.com/4e-mars-movie
kommentera gärna vad ni tycker var bra OCH dåligt... så man vet vad man kan ändra.. gärna lite tips också! tack för hjälpen

Liten film från helgen
jo som golfarn89 skrev, men filmen var helt okej!(alltid kul med amatörfilmer):P vad gjrde du för trick när du gjorde illa dej?

Liten film från helgen
haha jag ramla på en swich 180:( skit klantigt
men det svar bara slask å ena skidan högg fast i marken..detta var dock efter att jag skulle vända mej om efter en saftey 540! sånna små grejjer kan förstöra hela sesången..så se upp me de! var förssiktiga

Liten film från helgen
tycker filmen var mycket bra med sköna trick!(Y) skulle se fram emot en längre film

Liten film från helgen
låten i filmen heter:
Cocorosie-Terrible Angles
jag ska försöka få ihop en hel film sen... lägger nog ut den också...

Liten film från helgen
mycket skön.
Du har fått konstruktiv kritik ovan så jag behöver inte kommentera något av detta.
Tänk också på att det inte finns några regler alls då du filmar. Den enda som vet hur det SKALL vara är DU.

Liten film från helgen
Bra musik, skön stämning. Jag tycker att det är viktigt att se landningarna i hoppen också, men det var en snygg vinkel i de tagningarna ovanifrån. Kul att se Gesunda (ser det ut som i alla fall)!

Liten film från helgen
det var en riktigt trevlig liten film..
stativ i all ära, men lite mer varierat (åka med och filma osv.) hade gett filmen en extra dimension..
Bra jobbat!

Liten film från helgen
jag fick inte göra några followcams för jag hade spräckt mjälten.. men nu har jag tillochmed åkt skidor igen:) ska till trysil i veckan och filma.. så det kommer mera film snart...!

Liten film från helgen
Tyckte filmen var bra, extra plus till musiken! som annars alltid ska va nån slags rockig stressfaktor

*krya på dig-o ta det lite lugnare i fortsättningen;)*

Tillbaka
Topp