Jepp den har kommit! Svänger otroligt snabbt, iaf i mina mått mätt. Du kommer inte bli besviken om du vill ha en snabbsvängd bräda. Har inte testat backar än... Har bara glidit runt lite, bor i Kanada för tillfället och med tanke på snön och gruset på vägarna så har man inte så stora ytor att röra sig på...
Valde iaf en flex 1, ligger lite under rekommendationerna för den, men tror ändå det var rätt drag, flexar skönt

Om du vill ha väldigt mycket flex bör du kolla på 2an dock. Som hjul valde jag Bigzig lime, 80a. Kullagerna mad max, och truckarna gullwing chargers. Truckarna tog jag bara för att jag inte vet nånting om truckar och att dom var rekommenderade, så... Kommer förmodligen skaffa ett par andra lager när gatorna är sopade, så mycket sand och grus på vägarna nu. Med 75mm hjul rullar man på rätt bra :D Stoked gav bra service, hyffsat snabb leverans. Var dock tvungen att betala tull på 17 dollar när den kom vilket jag inte hade räknat med, men det kändes ändå rätt billigt. Hoppas du bestämmer dig för att köpa en!