KevinH
Ny medlem
Look Bindningar någonting att ha ?
om du snakka med mejj .. såå .. JAAAA !!!!! skistoppern pajjar hela tiden .. :SDustbin_Dan sa:Har du några problem med din Markerbindning då?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om du snakka med mejj .. såå .. JAAAA !!!!! skistoppern pajjar hela tiden .. :SDustbin_Dan sa:Har du några problem med din Markerbindning då?
Det är väl en Markerbindning som ahr krånglat rejält har jag hört, dels för min polare + folk här på freeride. Marker M Free 1100, där skistoppern har lostnat för min polare x antal gånger när man landat fakie.Dustbin_Dan sa:Har du några problem med din Markerbindning då?
Precis det problemet har min polare med den bindningen.KevinHolmbom sa:Hasse: Skistoppern bryts lös när jag landar fakie såå jag måste sitta och bryta tillbaka den efteråt ... och man vill juh inte behöve vara rädd att skistoppern ska pajja såå fort man ska landa fakie ...
CrashX sa:Precis det problemet har min polare med den bindningen.KevinHolmbom sa:Hasse: Skistoppern bryts lös när jag landar fakie såå jag måste sitta och bryta tillbaka den efteråt ... och man vill juh inte behöve vara rädd att skistoppern ska pajja såå fort man ska landa fakie ...
Hasse: det är troligtvis ngt problem med den bindningen eftersom det har hänt för många, sen sitter ju bindningen på jibblagg också, då bör den klara av fakielandningar..
Dom i skidboden i Hoforsbacken trodde att materialet var av för dålig kvalititet vilket gjorde att det inte orkade stå emot landningen.
Köpte ett par fujative av citerad snubbe med marker free11 att ha som leklagg. Jag väger 83 kilo naken och är ingen nybörjare. Kör med dom ställda på 9-10 och dom har aldrig löst ut trots en del baklängesgrejer.jet sa:Det är för att ni är kassa och tappar skidorna hela tiden... Behåll dom på fötterna.
dina bindninger är bra ...Dustbin_Dan sa:Köpte ett par fujative av citerad snubbe med marker free11 att ha som leklagg. Jag väger 83 kilo naken och är ingen nybörjare. Kör med dom ställda på 9-10 och dom har aldrig löst ut trots en del baklängesgrejer.jet sa:Det är för att ni är kassa och tappar skidorna hela tiden... Behåll dom på fötterna.
Vad är det för fel på mina bindningar?
nu när diskutionen ändå är uppe så kan man ju fråga,KevinHolmbom sa:NU BESTÄLLER JAG Look Pivot 12 Racing Black !!
http://www.sport-conrad.com/ArtikelDetail.asp?Kategorie=&ArtNummer=72104202