Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jaa. jag vill ju dit! men har ingen skjuts å orkar inte åka tåg eller buss... hittar inte i huddingeporky sa:vad¨å ska du dit pousette??
inte längre, enligt smhi kissetKlangen sa:de kommer regna satan immorn >.<
Be there or be svampbobartisty sa:jag fick nyss ett samtal om detta event..
funderar på att komma, känns inte som man kommer få åka något typ för de kommer vara så många som åker men de blir nog kul att bara va där^^
aja I'll might be there! annars är jag fyrkant
KOM KOM KOMMMMM och ha din oranga sidenskjorta med digartisty sa:kan inte bestämma mig, ni får rösta...ska jag komma eller inte?
Kan bli jobbigt att det finns två anton på samma plats :Sartisty sa:kan inte bestämma mig, ni får rösta...ska jag komma eller inte?
JA DU SKA KOMMA!!!!artisty sa:kan inte bestämma mig, ni får rösta...ska jag komma eller inte?
JA tack och en av boysen som vi saknar stort är inte mer än JoXXX(L)ter som tyvärr lämnade min sida.. skolan va tvungen att ta över... grym bra host och allt i allo .. fattade filosofin och var en stor del av MAKE IT HAPPEN!! rail tourenfrandfors sa:Fast ni gjorde ett jävla bra jobb i Bålsta som styrde tävling och stämning!Zaki_Khan sa:Ja verkligen..frandfors sa:Tack Tweekmaster här på fr istället. Han som organiserar hela faderuttan!tack ska du Tweekmaster.. crewet växer och det är meningen all respekt till de lokala arrangörena ..
![]()
Keep it up!