Make it happen railjam tour Huddinge 29/9

jag tror jag kommer, men är det nån som vet mer ang regnet? blire riktigt skit eller ba dugg? :O

men palla, vafan det finns redan två boxar, varför behövs det ett rör eller ett rail också? det kommer inte få plats.

jo jag tror det, det finns gott om utrymme.
dessutom så kan jag fixa en bonk om det behövs, ska komma imorgon och kolla läget.

eeeh nej? jag hade en lektion där igår o då checkade jag hur stort det egentligen är. om det ska få plats med två boxar och en bonk plus människor o redbull bil finns det ingen plats för ett rail.

fast om du vill åka ut mot arlanda o hämta ett rail kommer jag ju knappast stoppa dig. kör bara

kommer tyvärr inte kunna hämta railet, jag har en bonk som jag kan bidra i alla fall...
Aja, vi trycker ihop grejerna och ser hur det blir med det här, det kommer gå finfint ska vi få se :)

peace man.

men tänk också på att vi har inte värsta grymma snötillgången snön kommer va så det finns o räcker men inte spacat mkt så det blir värsta parken typ!
om nu ingen här äger en lastbil o hjälper oss köra mer snö...

snart äre dax boys!

jag å záki kommer till sthlm tidigt i morgon... så på lördag smäller det!
kommer bli galet
nån som vågar gissa på hur många åkare det kommer?
100 typ?

100 kanske e lite överdrivet.. 50 kommer nog iaf.
Men hurru jeppenator se till o fixa massa snö o mer än 2 startramper elle rinrun så de inte blir sån jävla kö..

Men de kommer bli fett kul!

Men det här är inte sthlm, det är en förort till sthlm...

stockholmområdet är det i alla fall...
orkar inte ens vara vid datorn längre... hoppas att jag blir frisk till imorgon.
Jä*la snuva :(

jag fick nyss ett samtal om detta event..

funderar på att komma, känns inte som man kommer få åka något typ för de kommer vara så många som åker men de blir nog kul att bara va där^^

aja I'll might be there! annars är jag fyrkant

Senast ändrad:
men vi ska fröska ha så mkt snö så många rails o startramper som det går. så det inte skas bli så mkt kö. men men kom ändå:)

peace

artisty sa:
jag fick nyss ett samtal om detta event..

funderar på att komma, känns inte som man kommer få åka något typ för de kommer vara så många som åker men de blir nog kul att bara va där^^

aja I'll might be there! annars är jag fyrkant
Be there or be svampbob

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen....blir ju så krångligt:( först buss till sthlm cirkus 5timmar sen ta sig till huddinge sen ta sig till skolan..vill ju komma. någon som har ett privat flygplan?

frandfors sa:
Zaki_Khan sa:
frandfors sa:
Tack Tweekmaster här på fr istället. Han som organiserar hela faderuttan!
Ja verkligen..:) tack ska du Tweekmaster.. crewet växer och det är meningen all respekt till de lokala arrangörena ..:)
Fast ni gjorde ett jävla bra jobb i Bålsta som styrde tävling och stämning!
Keep it up!
JA tack och en av boysen som vi saknar stort är inte mer än JoXXX(L)ter som tyvärr lämnade min sida.. skolan va tvungen att ta över... grym bra host och allt i allo .. fattade filosofin och var en stor del av MAKE IT HAPPEN!! rail touren

skulle villa tilllägga ett stort grattis till jocke för att han har blivit gudfar till sin brors barn..BIG UP! och jeppenator som e 18 år

peace ...:D

Tillbaka
Topp