Maxxis Hookworm?

Albon

Ny medlem
Maxxis Hookworm?
Tja Jag ska köpa en ny cykel snart en cannondale chase 1 och jag vill ha Maxxis hookworms på den och när man tittar på bild på dom så är det en felj på och ett deck "Det decket" och så undrar jag hur man sätter på dom decken måste man sätta dit egan ekrar själv då ?
Tack i för hand :)

Senast ändrad:
Maxxis Hookworm?
Men herregud, töm ut luften i slangen, lyft över en kant av däcket, ta ut slangen, ta av däcket helt, på med ena kanten av det nya däcket, in med slangen, pumpa lite, ta på hela däcket, pumpa så mkt luft du behöver, klart!

Men en sak, vfr i hela friden ha hookworms när dom väger lika mkt som dej sj? :S

Senast ändrad:
Maxxis Hookworm?
Av: Antoonish Online | Idag 21:20 Citera

Men herregud, töm ut luften i slangen, lyft över en kant av däcket, ta ut slangen, ta av däcket helt, på med ena kanten av det nya däcket, in med slangen, pumpa lite, ta på hela däcket, pumpa så mkt luft du behöver, klart!

Men en sak, vfr i hela friden ha hookworms när dom väger lika mkt som dej sj? :S

Så hookworms SUGER -.- eller?

Maxxis Hookworm?
köp ett par holyröllers dom e sköna, om du inte klarar av att byta däck så lär dom inte ta med än 50 pinnar på nån cykelaffär för att byta åt dig...

Maxxis Hookworm?
Nej fälgarna följer inte med du får bara däcken. Själv tycker jag inte att du skall köpa ett par hookworms dom är snygga säkert men väger för mycket. om man säger såhär man betalar för vikt ;D men köp ett par holyrollers har hört av en och en annan polare att dom funkar minst lika fint:D när du byter däck så måste du först montera av hela hjulet sen tömma slangen på luft kränga av de orgina däcket och kränga på det nya. ett tips är att du kör först sönder de däcken som sitter på :) PEACE

Maxxis Hookworm?
hookworms väger typ ett kilo var.... inte bästa om man e viktbög... köp typ schwalbe tabletop eller nått. prova www.swebikers.se istället för freeride, finns mer om cykling där...

Maxxis Hookworm?
Köp ALDRIG hookworms!
Dom väger som ett Finlandsfärja och är ett helvete att kränga på fälgen.
Köp Schwalbe Tabletop eller Raceking.
Holyrollers är tyngre men funkar också mycket bra

När du ska byta däck:

1: Montera av hjulet och töm ut luften

2: Ta en "Däckavdragare" och kräng in och tvinga av däcket. Däckavdragare finns på alla cykeläffarer och tillexempel Biltema/Clas ohlsson

3: på med nya däcket och slangen. Nu ska du tvinga på däcket. Använde däckavdragare som hjälp om det behövs. Var noga med att sätta däcket åt rätt håll.

3:Pumpa!

4: CYKLA!!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp