Möjligtvis snyggaste Skatestilen?!

Ohmiie

Ny medlem
Satt och kollade på lite små filmer på nätet.
Fann även denna sjuka skatare!

http://www.kossan.se/roliga-filmer/kille_med_annorlunda_skateboardtricks.htm
(Gick inte att direkt länka filmen i forumet)

Men i alla fall, kolla in, sjuktligt skön stil!

Enligt mig så har han då skönaste stilen!

*vet inte om den har varit uppe tidigare, ni skateintresserade känner säkerligen till denna. men för er andra som missat.

Yeah.. William Spencers part i filmen "Hollarado".. Många har säkert sett men sjuk part är det :O

haha en klassiker! han är så sjuk i huvvet!! :D

frontflipen och när han helt skoningslöst köttar in i stängslet är ju saker man aldrig kan se för många gånger :D

Förut har jag bara reagerat på de riktigt sjuka grejerna som frontflipparna, men hans boneless's och gap upp till brädan är porr!

I slutet på den här ser man försöken innan frontflippen sitter:

Helt sjukt faktiskt. En sak är ju att han hetsar till ett försök, men han krajar ju typ 6-7 gånger innan han sätter den...

jag måste säga att jag håller med om att stilen är cool. Men snygg, det är då i fan inte. Punkskatare har en tendens att åka som alkisar, sen stämpla skiten ur något trick och sen vingla iväg. Dustin Dollin är ett bra exempel på det, men han tar det så långt att det nästan känns ok.
Personerna som länkat i de tre sista posterna verkar ha fattat vad stil är. Almost CnC - inget att ens snacka om. Tech och lekfullhet i en hel jävla kvart med almosts skönaste åkare.
Chris Cole - snubben klarar av att blanda tech med punk och kör snyggt in och ut från tricken.
Fully flaredintror - bara så jävla AWESOME att man inte kan ogilla det.

Kontroll är sexigt.

jag kommer ihåg någon video som var uppe i forumet förut, en långhårig hippie dude som hade typ oldschool stil, helt sjuk snubbe som verkligen inte åkte som någon annan jag sett!

nån skate intresserad måste ju veta vem de var och vad filmen heter? fanns på youtube.

Den filmen som länkades högst upp är sinneejuk, vilken jävla snubbe! Jag satt typ och skrek framför datorn när han gjorde vissa av grejerna, hahaha verkligen kreativt och jäkligt kul att kolla på :)

Tillbaka
Topp