Mojo 70 - Något stämmer inte!

JackL

Ny medlem
Någonting stämmer inte, jag åker på en Mojo 70 som är 163. Men på den recensionen så står det att den bara finns i längder upp till 154? Kan min då vara en mojo 80 med fel siffror på ? Eller att de är ett par förvuxna mojo 70? Samt att mojo 70 levereras med en sl 7 bindning. Det står att den kommer med en sl 100, jag fick min med en salomon s810 för att sl 7 :an inte skulle hålla för min vikt.

Jag måste mäta midjan för att kolla upp det här, men visst låter de lite underligt!?

Aaa, men tro inte på alla recensioner du läser. Gå istället in på Heads hemsida, där går det läsa sig till att HEAD_MOJO 70 finns i längderna: 118/127/136/145/154/163. Varför du fick en annan binding vet jag inte.

163cm är längsta längden på Head Mojo 70 modellen. Har själv ett par. Så det måste stå fel i den recentionen du har läst.

Mojo 70 är vell årets juniorskida som förra året hette Mad_Trix JoJo.
Varför du fick en Salomonbinding verkar ju skumt!?

Jag fick salomon bindningen eftersom sl 70 bindningen inte skulle palla mig, men det skulle väl antagligen skickas med en sl 100 och den hade väl klarat mig.. fick iaf salomon bindningen som är hur skön som helst. Nu vet jag iallafall att man inte kan lita på allt man läser :P

måtten på skidan är 110-78-105 . Hitta inte just dom måtten på någon mojo skida. Men mojo 80 hade 112-79-106 så jag kanske inte mätte helt korrekt. Fast det borde vara ett par Mojo 70.

Tillbaka
Topp