Monteringsmall atk fr 14 2.0

Maxen99

Medlem
Tjena, jag tänkte montera upp ett par nya lagg men hittar inte någon mall till min bindning atk fr 14 2.0 (den med bromsen fram)
Någon som sitter på en mall till dessa?

ATK har tidigare haft mallar för alla deras bindingar på deras hemsida till så sent som för typ 1 månad sen, men ser ut som att de kan ha tagit bort dem? Trist i så fall!

Hagan har fortfarande mallar uppe för en hög med bindingar, du kan kolla om några av de som de har tillgängliga har samma hålbild (ganska osannolikt skulle jag säga):

Prova annars att helt enkelt maila dem och fråga - deras kundservice är inte alltid supersnabbast, men väldigt bra.

Eftersom jag kommer att satsa på ATK bindningar så har jag köpt en riktig ATK borrmall. Svindyr, men eftersom deras mall passar till alla ATK bindningar så får det väl bli så! Mallen kommer inte att lånas ut, men om man passerar Uppsala så kan jag hjälpa till med montering.
I en tidigare tråd så informerade jag om att jag har mallar för dom flesta Marker bindningar också. Priset för en montering sattes för flera år sedan av en medlem i norr: En flaska bra rödtjut!

Tillbaka
Topp