Mtb rundor i skåne?

PyjamasVictor

Ny medlem
Mtb rundor i skåne?
Finns det några roliga mtb rundor i skåne egentligen? Om det finns någon i de södra delarna av vårt avlånga land som vet nånting om roliga mtb platser i skåne så skriv hemskt gjärna ett inlägg. tack på förhand //Victor

Mtb rundor i skåne?
allt möjligt...jag är ganska ny på mtb men jag har sparat ihop en del pengar och ska köpa en hard tail ram och sedan bygga på den.

Mtb rundor i skåne?
Jag och en polare körde lite på Rommelåsen i söndags, efter regnet. Det var jäkligt lerigt = jäkligt kul. I början cyklade vi runt de största pölarna, men efter en liten stund blev vi som små barn och började leta efter mer lera att skita ner oss i. Det tog typ 1.5 timme innan vi fått cyklarna och oss själva rena nog att få in i bilen igen. Ska nog införskaffa en camping-dusch eller liknande för att underlätta tvättningen.
/O*

Mtb rundor i skåne?
Ok. en hardtailram. En dirtram eller en XC ram? E det en dirt så kan jag rekommendera hillarps BMX bana (Utanför ängelholm) Nyrenoverad och dessutom håller jag på att bygga lite trails brevid banan... Dock NV skåne.

Mtb rundor i skåne?
vånga berget en bit utanför kristainstad. dom har dh och hillsprint bana. även northshore. liftarna rullar på helgerna hela sommarhalvåret tror jag. erkännt bra dowhill åkning. går nm och skit där.

ojfan såg att tråden vart asgammal. men den kan kanske vara till hjälp för någon annan.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp