Mute och Nose grab

fjjotizzen

Ny medlem
Mute och Nose grab
Hur lång tid tog det för er att lära er att lägga till Mute och Nose grab i era snurrar? Hur gick ni framåt för att klara det?
Just nu kör jag liksom köttbullen när jag spinner med safety, när man ska köra nose blir det till att ha raka ben, jag tappar lätt balansen när jag försöker. Några tips om hur man ska gå till väga? Smart och lära sig att göra något först eller så tänkte jag... Om tråd som denna redan gjorts skriv gärna den här.

hata inte snälla.

Mute och Nose grab
Tja!

Jag lärde mig snyrra med grabs i stora hopp efter ca 2 säsonger. du ska bara tänka på att lägga dig med kicken och inte ta i så mke i snurren, så i kicken ska du bara poppa snurren och luta dig dit du ska ta graben. Alltså snurren låter du benen sköta!:) , koncentrera dig vilken grab du ska ta och ta den !om du får felvikt så prova kasta på ett annat sätt o luta dig annorlunda, snart sitter de!=)

Mute och Nose grab
Tja!

Jag lärde mig snyrra med grabs i stora hopp efter ca 2 säsonger. du ska bara tänka på att lägga dig med kicken och inte ta i så mke i snurren, så i kicken ska du bara poppa snurren och luta dig dit du ska ta graben. Alltså snurren låter du benen sköta!:) , koncentrera dig vilken grab du ska ta och ta den !om du får felvikt så prova kasta på ett annat sätt o luta dig annorlunda, snart sitter de!=)

Mute och Nose grab
Gör köttbullen, dra upp benen som faen, glo där du vill ha händerna (på skidan såklart) Och sedan tar du bara tag. Så lärde jag mej, funkar suveränt.

Tillbaka
Topp