Någon bar/nattklubb som har öppet ikväll?

Brille

Ny medlem
Är sugen på att se lite nya ansikten. Har inte riktigt vant mig vid hemmakvällar på fredagar. Finns det någon trevlig nattklubb eller bar som har öppet såhär innan den riktiga vintersäsongen har dragit igång?

Tacksam för svar! Help me out! :D

Ikväll (fredag) är det mest folk på Dahlboms och Beefalo. Vet inte om Supper är öppet. I så fall kommer det antagligen vara ganska mycket folk där. Alla dessa är bar- och hängställen så det är perfekt att träffa nytt folk.

Säg bara till om du vill ha vägbeskrivning..

Woho! Äntligen ett svar. Tack så mycket! Ska kolla upp ställena och sen är det antagligen utgång som gäller om jag får med min roommate! :P

Vem tusan klarar av att ha hemmakvällar på fredagar här i Åre, bra initiativ där ;)

Oj, jag vill ju fest typ NU! ;) Aja, går väll dit vid 11 och försöker väcka liv i min kropp som antagligen kommer vara djupfryst innan jag är framme i byn. Hur är det med Taxi? Finns det att få tag på mitt i natten eller? :)

Jajjemen, vem vill inte de liksom. Vart tusan bor du då?? Ja taxi finns, 0647-20444 e billigast..

Tack! Bor i Högen, mellan Åre och Björnen. Inte så långt med bil men känns som en evighet att gå. Haha! Så det blir att göra det ekonomiska medan man har förnuftet i behåll och sedan tar vi en taxi hem. :)

Nä bjöd Kula dig på Pisco, de e ju min favoritdrink ju. Haha jasså, så läskig e jag faktiskt inte, jag är rätt pratglad utav mig när jag går på krogen ;)

Men aydin lilla vän. Jag lovar att jag ska ta på mig masken nån natt och smyga runt ditt fönster å skrämmas lite..

Snödjup

Tillbaka
Topp