gonz00 Ny medlem 2004-02-13 namn på olika trick #1 Kan ngn förklara skillnaden mellan en backside air, method och en lein. Är det bara tweaken som skiljer?
Kan ngn förklara skillnaden mellan en backside air, method och en lein. Är det bara tweaken som skiljer?
M motion Ny medlem 2004-02-15 namn på olika trick #2 backside air- du tweakear med benet mera.. method- du tweakar och sträcker kroppen i en båge.. lien- är inte riktigt säker, men tror att den är mera "relaxed" än dem två andra.. Du bara grabar utan att tweaka..
backside air- du tweakear med benet mera.. method- du tweakar och sträcker kroppen i en båge.. lien- är inte riktigt säker, men tror att den är mera "relaxed" än dem två andra.. Du bara grabar utan att tweaka..
K KristianS Ny medlem 2004-02-16 namn på olika trick #3 Motion>> Tror du har helt rätt ang. Lien.. Det är "slapp" grab om jag minns rätt.. ingen tweak..
Raent Ny medlem 2004-02-21 namn på olika trick #4 JOO method ska man tweaka som F*N(så kroppen blir nästan som en ostbåge:P)
Lima-ko Aktiv medlem 2004-02-21 namn på olika trick #5 Backside air=man strävar efter att sträcka bakbenet och tweaka fram brädan framför kroppen. Method=man lägger mer upp brädan på ryggen. Lien air=backside air fast på frontside vallen i pipen.
Backside air=man strävar efter att sträcka bakbenet och tweaka fram brädan framför kroppen. Method=man lägger mer upp brädan på ryggen. Lien air=backside air fast på frontside vallen i pipen.
lleberg Ny medlem 2004-02-21 namn på olika trick #6 Backside air: tweaka brädan bakåt med bakbenet, belaget ska vara utåt. Mathop air: tweaka brädan så att belaget är uppåt. Själv tycker jag att tricken ser aslöjliga ut om man inte sätter dom ordentligt.
Backside air: tweaka brädan bakåt med bakbenet, belaget ska vara utåt. Mathop air: tweaka brädan så att belaget är uppåt. Själv tycker jag att tricken ser aslöjliga ut om man inte sätter dom ordentligt.