GNU
Aktiv medlem
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Nej. Jag har inget att tillföra i själva sakfrågan. Tar vi ner det på en oseriös nivå, typ vilken alkohol skulle du jämföra tidningen Åka skidor med (Rätt svar är folköl), då är jag med. Eller om vi bara ska slänga skit på varandra. Det kan vara rätt underhållande med.Larssa sa:TjenaGNU sa:Har inte läst allt. Bara skummat lite. Men får en lite konstig smak i munnen.
Blir det inte märkligt när dom som faktiskt gör nåt ska behöva stå till svars för att dom gör fel, har fel innehåll i det dom gör, gör på fel sätt...
Hallå? Dom gör nåt!
Konstruktiv kritik, javisst, men när det närmast börjar likna anklagelser, då blir det konstigt.
@Gnu!
Kom igen. Jag tror ingen tycker att någon gör några direkta fel. Jag lyfter frågan om hur man kunde utveckla skidmedia. Jag personligen hade tydligen rätt kassa konkreta idéer. Det jag egentligen har ifrågasatt var att en publikation kunde uppfattas lite som content marketing. Det ifrågasatte jag, det är riktigt. Chefredaktören tog illa upp av det och det har jag bett om ursäkt för. Dock finns/fanns en logisk poäng med det ifrågasättandet. Jag vill lyfta tanken om hur det kunde uppfattas. Nu blev det inte riktigt som tänkt eftersom vi kastade lite skit.
Har du några idéer om hur man kan utveckla?