Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har så rätt, LITE RÖNNBÄR = MYCKET SNÖJohnAngren sa:Hmm Jag har också hört lite rönnbär mycket snö. Samt var det nått som sa att det skulle bli en hyffsad mild vinter! Snörik å mild vinter! Hoppas Hoppas Hoppas!Ohm1e sa:Är de inte "när de är lite rönnbär kommer de mkt snö" ?, de är iaf va ja har hört? (vi har inte haft NÅ rönnbär i årSverigeTomten sa:1 - många rönnbär, enligt bondepraktikan så blir det en snöig vinter när det är mycket rönnbär på träden.
2 - kråkorna bygger bon högre upp än det normala - tecken på tidig vinter
3 - Det är ju 10 grader i stockholm! fortsätter kylan i den här takten så blir det snö redan nästa månad!
4 - "el ninjo" (världsomfattande naturfenomen) flyttar på sig.
i morabL1d sa:va frost på bilen igår tydligen! jeppenator vart bor du? jag menar om du kunde åka skidor den 24 oktober..
Fan va nice! själv bor man i gbgjeppenator sa:i morabL1d sa:va frost på bilen igår tydligen! jeppenator vart bor du? jag menar om du kunde åka skidor den 24 oktober..
den 14 oktober förr förra säsongen va jag uppe å åkte BC på gesunda.. då hade dom pistat backen å allt.. typ 40 cm puder.. helt galet!
får hoppas på en repris igen
förra året va jag uppe 24 å körde.. då hade vi 30 cm eller nått på gesundaberget