Nöd hjälp, ipod!

SMagnusson

Ny medlem
Nöd hjälp, ipod!
Tja!
Har en Ipod nano 2gb och vettfasen vad som har blivit fel med den, har lagt in musik på den igårkväll, hade den på laddning över natten. Så imorse så laggade den fast sen fick jag lös den, då dog den bara, bara blev helsvart.
Och nu när jag ska lägga in mer musik eller få den i liv genom USB uttag i datan så vill den inte reagera..
någon som har något vettigt tips vad jag ska göra?
/Sebbe

Nöd hjälp, ipod!
men gå till dom du köpte den hos och berätta om problemet, dom lär ju lösa de åt dej.. antligen reparera den eller så kanske du får en ny...

jag hade sådär i min iPod ett tag, men nu funkar den prima förutom när jag landar..!

Nöd hjälp, ipod!
jag jobbar med att ta emot elektronik skrot. Får säkert in 500 ipods om dagen med det felet. det är bara gå tillbaka dit du köpte den och be om en ny för att sedan göra samma sak igen om typ 9 månader.

Nöd hjälp, ipod!
jag fick EXAKT samma problem härom dan, testade menu och mitten knappen, de funkade, men nu när ja har ett par låtar som ja vill lägga in på ipoden så kommer itunes upp som vanligt, men när ja drar låten till "philles ipod" så står de att ja måste återställa hela ipoden och alla låtar alla filmer allla bilder allt försvinner ju!??!? och sen när jag ja skulle mata ut för ja orkade itne tjafsa nå mer, så fanns inte ipoden med på "flyttbara disker" alltså som usb enhet?!? men då drog ja bara ut den och då brukar den frysa fast och vara heelt weeard i typ 2 dagar, men nu gjorde den inte det, så ja testade att sätta i sladden igen dårå, och då reagerade itne datan på att ja satte i den igen (?!?!?) wtf! och ja testa igen och igen och igen.... de funkar inte? vad gör man? den e 2,5 år gammal och de e en nano 8gb ..har funkat fint fint tills nu typ. HJÄÄLP SNÄÄLLA NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:
Nöd hjälp, ipod!
phhille026 sa:
jag fick EXAKT samma problem härom dan, testade menu och mitten knappen, de funkade, men nu när ja har ett par låtar som ja vill lägga in på ipoden så kommer itunes upp som vanligt, men när ja drar låten till "philles ipod" så står de att ja måste återställa hela ipoden och alla låtar alla filmer allla bilder allt försvinner ju!??!? och sen när jag ja skulle mata ut för ja orkade itne tjafsa nå mer, så fanns inte ipoden med på "flyttbara disker" alltså som usb enhet?!? men då drog ja bara ut den och då brukar den frysa fast och vara heelt weeard i typ 2 dagar, men nu gjorde den inte det, så ja testade att sätta i sladden igen dårå, och då reagerade itne datan på att ja satte i den igen (?!?!?) wtf! och ja testa igen och igen och igen.... de funkar inte? vad gör man? den e 2,5 år gammal och de e en nano 8gb ..har funkat fint fint tills nu typ. HJÄÄLP SNÄÄLLA NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men herregud, skaffa inte en ipod om ni är tekniskt inkompetenta. Du måste alltid återställa ipoden efter att du har använt reset. Du har ju fortfarande kvar låtarna i biblioteket eller hur? förstår inte riktigt hetsen. Angående ditt nuvarande problem så bör du ha i sladden och hålla in mitten och menu samtidigt tills en logga kommer upp, fortsätt då hålla inne knapparna tills skärmen slocknar, vänta då tills du ser en ipod logga, vips nu har du "återställt" ipoden helt och hållet så att den är som när du fick den från fabriken.

Tillbaka
Topp