Köpte mina Blower på Ski-bileks ebay-sida. Av nån anledning hade de bara 185 på sin "vanliga" hemsida, men på deras ebay fanns även 193an som jag ville ha. Bra pris, många tusenlappar färre än rekommenderat pris i sverige.
Skidan är nog bland det bästa jag åkt på. Har åkt mycket på gamla Head monster 103 och gamla Bid Daddy som båda är rejält styva saker. Gillar nog blowern mer. Tycker de är minst lika stabila som Monster 103 och Daddyn, men lite enklare att få upp spetsarna i pudret.
Vet inte riktigt hur svårhanterlig Pro Legend är i pisten, men 103an hade 45 meters radie och borde väl vara rätt lik legend i pisten. Såklart ingen slalomcarver, men med gammal hederlig teknik så var det inga problem och var det dessutom folktomt i pisten så blev det rätt härliga långa skär.
Edit: Nu tänkte jag helt fel. Yrade om Pro Legend XXL eller va den nu heter som jag inte åkt på. Vanliga Pro Legend har jag åkt på och det är också en bra skida. Styv och fin och funkar fint i pist, men är väl inte riktigt lika bra i puder som Blower eller XXL eller andra bredare. Fick inte någa riktiga puderdagar med den utan bara slask och där var den helt suverän.