NS Metropolis I 2009 ?

Gurran93

Ny medlem
NS Metropolis I 2009 ?
Tjena, undrar om Metropolis I är en bra och hyffsat prisvärd cykel elle borde jag köra på någon annan komplett NS? Vill ha en cykel som är bra för dirt och street, är det här då den rätta? (Metropolis 1 )

PS: Skriv inte att jag ska köpa en cykel i delar för nu undrar jag om det finns ngn bra komplett ;D

Senast ändrad:
NS Metropolis I 2009 ?
Metropolis 1 är helt rätt för dig om du ska köra dirt och street.

Annars finns det mycket fint på blocket!! :P

NS Metropolis I 2009 ?
Jag undrar hur du ens kan vara villig att betala 12 000 för en cykel som har 8 CM SLAGLÄNGD det e as kasst och så är det för litet med men men funkar ju om du köper en annan gaffel till . :P

NS Metropolis I 2009 ?
Albon sa:
Jag undrar hur du ens kan vara villig att betala 12 000 för en cykel som har 8 CM SLAGLÄNGD det e as kasst och så är det för litet med men men funkar ju om du köper en annan gaffel till . :P
Nu är jag ingen hardcore street/dirtåkare, men har själv 110mm slaglängd på min hoj och vid dirt/streetåkning önskar jag ibland att jag hade haft något lite smidigare, känner inte att jag behöver hela den slaglängden riktigt. (Oftast)

Sen går väl trenden mot lite kortare slaglängder vad jag har förstått?

NS Metropolis I 2009 ?
Kan ju säga att det känns som ett helvette om du har mer än 100mm i slag när du kör dirt/street, och vad albon säger fattar jag inte, för det är fan inte kasst med 80mm, de e bara skönt.

NS Metropolis I 2009 ?
Albon skrev:

Nu är jag ingen hardcore street/dirtåkare, men har själv 110mm slaglängd på min hoj och vid dirt/streetåkning önskar jag ibland att jag hade haft något lite smidigare, känner inte att jag behöver hela den slaglängden riktigt. (Oftast)

Sen går väl trenden mot lite kortare slaglängder vad jag har förstått?

ja men om man säger att man ska dropa från ungefär 2 meter eller nåt så kanske det kan va lite skönt att ha en 10 cm JAG TYCKER det e perfekt med 10 cm sen vet jga inte vad du tycker men klart att DU ska ha det som DU tycker e skönast va bara ett råd :)

Tillbaka
Topp