Nya Jiberish Kollektionen ute!

Alltså de va ju utan tvekan deras bästa kollektion hittills, det är ju först nu de visar var de står designvise, alla andra kollektioner har varit så spretiga.. Kanske inte min kopp te men de satte fortfarande ner foten och visade åt vilket håll de kommer gå!

Alltså alla kläder var ju så mycket mycket snyggare än deras gamla, vanliga, tråkiga hoddies.

Tycker tvärt emot vad alla små jiberishbarn tycker.
Tyckte att de har steppat upp och älskar tishorna och deras crews!
Hoodsen är väl som de var innan typ! ^^

någon som vet om steep kommer få in level1/jibersih collabs? Kanske en fråga som ställts många gånger men what the fudge..

dom har gjort ett jävligt bra jobb men trodde det skulle vara mer hoods...förra årets hoods var mkt fetare..
fast det dom har tagit fram ï år var också sjukt cleant... =)
fast det finns ju dom som var mindre snygga med.. :(

Jag tycker att dom var sjuuuuuukt mycket snyggare iår än tidigare år. Förut har det bara varit "vanliga" kläder med olika möster/tryck, tycker det var kul att dom har hittat på massor med annat som t.ex. dunvästen och den stickade tröjan :)

Det spelar ju ingen roll att ni skriver att det är fult ändå, 3 veckor efter säljstart kommer de ligga ute för det dubbla på freeride. Förstår att folk vill vara som sina idoler men Jiberish gör ju så jävla fula saker. Finns ingenting snyggt i det och det hypas upp som fan av fel anledning. Om folk hade erkänt att de köpte jibberish för att vara som sina idoler hade jag inte haft något problem med det, men om folk säger att det är snyggt så blir jag irriterad haha.

More10 har rätt

så fort harlaut eller wallisch kommer med dom i backen kommer alla som h8ar tycka det är snyggt.. tråkigt men sant!

HAha alltså de är så kul att se, när kollektionen kommer säger alla " fan va fula dom va i år" "fett besviken"
Sen i slutet av året tycker alla dom e sjukt snygga och en beggad tröjja går för 1500.. hahaha!!

Snödjup

Tillbaka
Topp