Grilljanne
Aktiv medlem
Nya Jiberish Kollektionen ute!
HELT sjuk överhype på detta märket förövrigt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
simonthyrberg sa:HELT sjuk överhype på detta märket förövrigt!
frakten ligger på 52 dollar tror jagRhermansson sa:nån som vet frakten från abstractmall till sverige och tull?
med tull då?eff sa:frakten ligger på 52 dollar tror jagRhermansson sa:nån som vet frakten från abstractmall till sverige och tull?
tull på kläder är väl 12% och moms på 25%OliwerJakobsson sa:med tull då?eff sa:frakten ligger på 52 dollar tror jagRhermansson sa:nån som vet frakten från abstractmall till sverige och tull?![]()
vad då?JossanL sa:Har beställt nu, sjukt pepp på att få dom!
Jag beställde Dipset Blue 3xl, LoHi Green 2xl och On Point Black 3xl från abstractmall, alla fanns i 4x så hade du velat haft någon så kunde du sagt tillkSelbekk sa:vad då?JossanL sa:Har beställt nu, sjukt pepp på att få dom!och vart ifrån?
hur mycket fick du betala med frakt och alla dina tröjor?JossanL sa:Jag beställde Dipset Blue 3xl, LoHi Green 2xl och On Point Black 3xl från abstractmall, alla fanns i 4x så hade du velat haft någon så kunde du sagt tillkSelbekk sa:vad då?JossanL sa:Har beställt nu, sjukt pepp på att få dom!och vart ifrån?
vi va ganska många som beställde.
Vet inte än, de va en kompis som beställde alltOliwerJakobsson sa:hur mycket fick du betala med frakt och alla dina tröjor?JossanL sa:Jag beställde Dipset Blue 3xl, LoHi Green 2xl och On Point Black 3xl från abstractmall, alla fanns i 4x så hade du velat haft någon så kunde du sagt tillkSelbekk sa:vad då?och vart ifrån?
vi va ganska många som beställde.
![]()
okej men varför köpte du inte dom i 4xl?JossanL sa:Vet inte än, de va en kompis som beställde alltOliwerJakobsson sa:hur mycket fick du betala med frakt och alla dina tröjor?JossanL sa:Jag beställde Dipset Blue 3xl, LoHi Green 2xl och On Point Black 3xl från abstractmall, alla fanns i 4x så hade du velat haft någon så kunde du sagt tillvi va ganska många som beställde.
![]()
![]()
köp swedish plaid! jag har förbetsällt den i 2xl =)kSelbekk sa:Lånar tråden till en fråga.
men har tänkt beställa från level 1 men vet inte vilken jag ska köpa :P vilken skulle ni villja ha av dom http://level1productions.com/shop/2010-level-1jiberish-plaid-flannel-hood-collab/? tycker att swedish plaid e snyggast men vill höra vad ni tycker?![]()
nyss gjort de i 4xlf3lix sa:köp swedish plaid! jag har förbetsällt den i 2xl =)kSelbekk sa:Lånar tråden till en fråga.
men har tänkt beställa från level 1 men vet inte vilken jag ska köpa :P vilken skulle ni villja ha av dom http://level1productions.com/shop/2010-level-1jiberish-plaid-flannel-hood-collab/? tycker att swedish plaid e snyggast men vill höra vad ni tycker?![]()
Tycker nästan 4xl är lite för stortOliwerJakobsson sa:okej men varför köpte du inte dom i 4xl?JossanL sa:Vet inte än, de va en kompis som beställde alltOliwerJakobsson sa:hur mycket fick du betala med frakt och alla dina tröjor?![]()
![]()
![]()
okej!!JossanL sa:Tycker nästan 4xl är lite för stortOliwerJakobsson sa:okej men varför köpte du inte dom i 4xl?JossanL sa:Vet inte än, de va en kompis som beställde allt![]()
![]()
+ att jag redan har en 4xl jiberish tröja och de räcker med den![]()
ja, varför inte?? störst är ju alltid bäst! eller..?OliwerJakobsson sa:okej men varför köpte du inte dom i 4xl?JossanL sa:Vet inte än, de va en kompis som beställde alltOliwerJakobsson sa:hur mycket fick du betala med frakt och alla dina tröjor?![]()
![]()
![]()
De producerar bara 300 st av varje plagg världen runt så när det är slut på en affär är det slut :/OliwerJakobsson sa:vet någon om dom kommer ta in fler hoods och västar på abstractmall??![]()
tråkigt!VictorEkman sa:De producerar bara 300 st av varje plagg världen runt så när det är slut på en affär är det slut :/OliwerJakobsson sa:vet någon om dom kommer ta in fler hoods och västar på abstractmall??![]()
källa?VictorEkman sa:De producerar bara 300 st av varje plagg världen runt så när det är slut på en affär är det slut :/OliwerJakobsson sa:vet någon om dom kommer ta in fler hoods och västar på abstractmall??![]()
vad då källa?PeJi sa:källa?VictorEkman sa:De producerar bara 300 st av varje plagg världen runt så när det är slut på en affär är det slut :/OliwerJakobsson sa:vet någon om dom kommer ta in fler hoods och västar på abstractmall??![]()
vart har du hört/läst det?OliwerJakobsson sa:vad då källa?PeJi sa:källa?VictorEkman sa:De producerar bara 300 st av varje plagg världen runt så när det är slut på en affär är det slut :/![]()
jaha du menar så?PeJi sa:vart har du hört/läst det?OliwerJakobsson sa:vad då källa?PeJi sa:![]()
men det är skit dyrt där!!!max_L sa:nya kläderna finns på skimonkey nu för dom som inte sett!