Nya Jiberish Kollektionen ute!

Fick nyss ett mail från level 1 att dom skulle börja skicka tröjorna nästa vecka :D men vi hade valt att skicka med first class international shipping och dom sa att det var ganska "osäkert" sätt att skicka med :/ att det har hänt att paket har försvunnit helt och att dom kunde vara kvar i tullen ett bra tag. Och att det tog lite längre tid. Då är min fråga, har någon skickat med det och har det försvunnit eller tagit för länge? Vi kunde byta också men det kostar mer men e det värt att göra det? Tacksam för snabba svar för dom skickar dom den 10 dec :)

Vill köpa en on point grey/black i 2XL. Tyvärr är den ju slut här på freeride i 2XL. Vet någon om Junkyard eller Hollywood kommer att få in on point grey/black?

daveweideskog sa:
någon som vet hur lång tid det dröjer att beställa från abstractmall?
Jag la en pre-order för ca 2 månader sen, och dom skickades den 17 dec. Dom har sagt att det ska ta 6-10 arbetsdagar så mellan jul och nyår hoppas jag jag får min.

ElisWaltersson sa:
OliwerJakobsson sa:
s_ahlen sa:
Vill köpa en on point grey/black i 2XL. Tyvärr är den ju slut här på freeride i 2XL. Vet någon om Junkyard eller Hollywood kommer att få in on point grey/black?
har junkyard eller hollywood sålt jiberish nån gång??:)
Hehe, skulle inte tro det...
innan man snackar om något man inte vet kanske de är bra att titta på dealers på Jiberish så kanske ni förstår varför jag undrar om Hollywood eller Junkyard skulle få in den tröjan?
För det andra så har jag redan köpt en:P

jag fundera på att beställa jiberish men vet inte vilken hemsida jag ska köpa ifrån?:)
nån som vet nån hemsida där det är billig frakt och om det är snabb leverans?
tacsam för svar!:D
//oliwer.

OliwerJakobsson sa:
jag fundera på att beställa jiberish men vet inte vilken hemsida jag ska köpa ifrån?:)
//oliwer.
Beställde från Alpingaraget. Det är frifrakt och tog 2 dagar..

SNDVLL sa:
OliwerJakobsson sa:
//oliwer.
fast på alpin garaget är det ganska dyrt skulle vara bra ifall det var billigt också......
är det nån som vet hur lång tid det tar om man beställer från abstractmall?

OliwerJakobsson sa:
SNDVLL sa:
OliwerJakobsson sa:
//oliwer.
fast på alpin garaget är det ganska dyrt skulle vara bra ifall det var billigt också......
För mig tog det 2 o en halv vecka att bästella från abstractmall. Det var hemleverans också.

daveweideskog sa:
OliwerJakobsson sa:
SNDVLL sa:
För mig tog det 2 o en halv vecka att bästella från abstractmall. Det var hemleverans också.
okej vart det tull?

en fråga bara , varför är hoodiesarna typ drygt 90 cm i 4xl och crewsen drygt 82 cm i 4xl? tänkte köpa en crew jiberishlevel1 som släpps imorrn men besviken på storlekarna.

Tillbaka
Topp