Oakley glasögon köpes var?

Anton-92

Medlem
Tja!

Tänkt köpa nya glasögon (inte Googles och inte solglasögon utan glasögon med styrka) och funderat lite på hurdana bågar jag vill ha och varför inte Oakleys skit fina bågar de har på sina solglasögon!! :O Så jag undrar var jag kan få tag i Oakley bågar helst då med styrka :)

tack på förhand ;)

MVH Anton

EDIT:

bor i Jönköping :)

EDIT 2:

Finns det att köpa tex.

http://www.andrewcareopticians.co.uk/oakley-prescription/oakley-rx-eyewear.php

med bara bågar eller med styrka?

Senast ändrad:
Synoptik har det vet jag, finns det inte i butik så kan dem nog ta in dem så att du kan prova. Kolla annars runt i olika optiker förmodar att det finns flera som har oakley, och har dem inte inne så är det bara att bläddra i en katalog =)

Edit: Hmmm det står på synoptiks hemsida att dem inte har oakley men jag kollade på ett par för bara en vecka sedan...

Senast ändrad:
Jag beställde mina oakley frogskins från caliroots, sen gick jag med specsavers med dem och hela kalaset gick på endast 1700kr, funger riktigt bra!

var inne på synoptik å frågade. men den snälla kassörskan sa att deras affär var för lite för att sälja oakley, men hon skulle ringa runt å fråga så får svar om några dagar :)

klart de går att beställa men vill ju gärna testa dem först :P man vet ju aldrig hur de ser ut på en själv ;) tipsa gärna om butiker som har dem :D

tack för all feedback hittills! Grymt hjälpsamt! ^^

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp