oakley

• Trådstartare Trådstartare Jho
  • Start datum Start datum

Jho

Medlem
oakley
jag ska köpe ett par A-frame - Shaun White, som billigaste jag kan hitta är från junk o kostar 1499kronor. Men sen kom jag på att någon annan kanske vet var jag kan få tag på billigare?

Senast ändrad:
oakley
bara för att svara så tycker jag du ska ta från junk, säkraste alternativet!

oakley
www.mbstores.com
mina vart 1000 , fast jag vet inte om det finns sånna , du kan ju titta

oakley
nej men jag vet en affär som har crowbar neon stretch med pink iridium, (5 st). Alla kostar 999:-

oakley
Finns en butik nere på Väla centrum i Helsingborg som säljer Oakley, mkt bra priser fick jag när jag handlade mina Crowbar där. Så det beror lite på var man bor och hur man kan ta sig. Butiken heter optikern på Väla 042-20 26 30.

oakley
1500 för ett par A-frame låter onödigt dyrt.
Hoppas det inte är VR28 eller Persimmon lins då, klockan är ju inte halv ännu så avböj tills imorgon skulle jag säga!

oakley
sjukt snygga men det var lite dyrt. Intersport här i gävle hade. då blir det ju inge frakt så kolla om din intersport affär har. annars kan du gå ner på stadium och be dem beställa hem eftersom dem har oakley

oakley
Ja, ioförsig är det black iridium villket är en bra lins.
Tycker ändå priset var dom dyra Wisdomen går på 1500 kr..
Tänk på att beställer du från Junkyard för över 1000 kr bjuder dom på frakten!

Tycker du om dom så slå till!

oakley
Jho sa:
http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=14321&g=a&m=c&lbid=0&lcid=67
dom är det
N E J, börja inte med att köpa ett par gogglar med S P E G E L L I N S.
O M du vill ha ett par goggles me spegel så rekommenderar jag Fire eller Pink Iridium för dom har mer ljusinsläpp och får fram mer kontrast än den klassiska spegeln.
Vill du vara åt budget-sidan köper du Persimmon (orange lins) som funkar till allt!

Punkt slut.

oakley
nu har jag inte föjlt med här men kostar inte alla oakley lika mkt överallt??
sen om du hittar ett par som kostar nån hundring mindre och tycker d är värt allt besvär och skit för att hitta ett biliigare alternativ
så är d ju bara bra.

oakley
Jho sa:
har jag fattat det rätt om man inte ser nånting med dom glasögonen jag vill köpa? för mörk lins´.
du ska ha den gula eller oranga linsen, har båda 2 och dom är riktigt softa att köra med. orka spegel om man inte bor i alperna eller liknande..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp