Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmm märkte det med.... Jävlar vad snabbt det måste gått! Eller så tog de bara in up till XL, vilket hade vart sisådär halvsmart!Aspebo sa:omöjligt att de redan tagit slut så många storlekar? mojave fanns bara kvar i L eller vad de var, och ignant upp till XL?johan sa:Nu har Skimonkey fått in Jiberish!
http://www.skimonkey.com/
Men priset på frakten räknas väl inte med i tullen ? :/Lurifixx sa:40$ kostar fraken, ca 280-290 krR-R sa:Undrar också det1 Och vad kostar frakten! På en sweatshirt(481 kr värde) så blir det ingen tull heller va?Lurifixx sa:beställt en Level 1/Jiberish Black and Tan Plaid Hood också - https://www.level1productions.com/store.php?pc=1&pid=75 från level 1´s hemsida, tyckte den var sjukt nice! ;O . .btw nån som vet hur länge det tar innan man får grejerna från level 1´s hemsida? det stod att dem började skicka tröjorna i slutet av november, så de borde ju vara ungefär nuu..sen kanske de blir tull(iaf för mig som har köpt för drygt 1000 kr), hur mycket blir den då?
förhoppningsvis kommer de in större storlekar längre fram, för man råkar ha lite ont om cash just nu (a)R-R sa:Mmmmm märkte det med.... Jävlar vad snabbt det måste gått! Eller så tog de bara in up till XL, vilket hade vart sisådär halvsmart!Aspebo sa:omöjligt att de redan tagit slut så många storlekar? mojave fanns bara kvar i L eller vad de var, och ignant upp till XL?johan sa:Nu har Skimonkey fått in Jiberish!
http://www.skimonkey.com/
mailade skimonkey och frågade, och dessvärre fick jag svaret att alla storlekar var upplagdaAspebo sa:förhoppningsvis kommer de in större storlekar längre fram, för man råkar ha lite ont om cash just nu (a)R-R sa:Mmmmm märkte det med.... Jävlar vad snabbt det måste gått! Eller så tog de bara in up till XL, vilket hade vart sisådär halvsmart!Aspebo sa:omöjligt att de redan tagit slut så många storlekar? mojave fanns bara kvar i L eller vad de var, och ignant upp till XL?
ok...anteckanarKorkskruvarn sa:jag har en Hatchman blue XXL, aristocrat samma strlk och en jungle cat XXXL
Helvete vilka fags det finns på freeride, har inget här att göra förutom att hata på vad andra gör, har på sig eller hur dom ser ut.Niklas-Borg sa:ok...anteckanarKorkskruvarn sa:jag har en Hatchman blue XXL, aristocrat samma strlk och en jungle cat XXXL
Dom är fräna! :DDDDDDKorkskruvarn sa:Helvete vilka fags det finns på freeride, har inget här att göra förutom att hata på vad andra gör, har på sig eller hur dom ser ut.Niklas-Borg sa:ok...anteckanarKorkskruvarn sa:jag har en Hatchman blue XXL, aristocrat samma strlk och en jungle cat XXXL
lite sent ute tror jagkrigarN sa:eyyy vart kan man köpa ignant i 3 lr 2 xl ?
är man för lat för att gå in på jiberish hemsida eller?Jens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
en crew i 2xl kommer sitter ungefär 10 cm ovanför knäna på mig, jag är 185. Den är lika lång som en 3xl hoodieJens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
nee men för att räkna ut skiten som står där, men sry om jag reta upp dig.jSegerstrom sa:är man för lat för att gå in på jiberish hemsida eller?Jens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
Tack för svaret, perfekt då jag är lika lång som dig då.Korkskruvarn sa:en crew i 2xl kommer sitter ungefär 10 cm ovanför knäna på mig, jag är 185. Den är lika lång som en 3xl hoodieJens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
är det svårt att räka ut hur lång den är? för det är inte bara att ta siffran gånger 2,5Jens_F sa:nee men för att räkna ut skiten som står där, men sry om jag reta upp dig.jSegerstrom sa:är man för lat för att gå in på jiberish hemsida eller?Jens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
Tack för svaret, perfekt då jag är lika lång som dig då.Korkskruvarn sa:en crew i 2xl kommer sitter ungefär 10 cm ovanför knäna på mig, jag är 185. Den är lika lång som en 3xl hoodieJens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?![]()
Är man lat och inte så intresserad i matematik elr liknande, så ja då är det svårt, men jag har tagit tummen ur rumpan och räknat ut att den är ungefär 91 cm lång.jSegerstrom sa:är det svårt att räka ut hur lång den är? för det är inte bara att ta siffran gånger 2,5Jens_F sa:nee men för att räkna ut skiten som står där, men sry om jag reta upp dig.jSegerstrom sa:är man för lat för att gå in på jiberish hemsida eller?Jens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
Tack för svaret, perfekt då jag är lika lång som dig då.Korkskruvarn sa:en crew i 2xl kommer sitter ungefär 10 cm ovanför knäna på mig, jag är 185. Den är lika lång som en 3xl hoodie![]()
http://lmgtfy.com/?q=längdomvandlareJens_F sa:nee men för att räkna ut skiten som står där, men sry om jag reta upp dig.jSegerstrom sa:är man för lat för att gå in på jiberish hemsida eller?Jens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?
Tack för svaret, perfekt då jag är lika lång som dig då.Korkskruvarn sa:en crew i 2xl kommer sitter ungefär 10 cm ovanför knäna på mig, jag är 185. Den är lika lång som en 3xl hoodieJens_F sa:ingen som kan säga hur lång en crew/hood är i xxl ?![]()
Tur att du inte fick tröjjan nu har du råd med några extra hjärnceller!thepower sa:freeride kan ju bara ta in typ 1 hood i varje storlek ? lade en XXL i varukorgen, gick och åt middag och när jag skulle beställa så var alla storlekar av den tröjan slut (wedges) utom M :S varför tar ni inte in flera tröjor det är ju lönsamt iaf :S
Nej.Pizzaaugust sa:sjuk överhype på jiberish faktiskt.
Jo.eff sa:Nej.Pizzaaugust sa:sjuk överhype på jiberish faktiskt.
Nej.Pizzaaugust sa:Jo.eff sa:Nej.Pizzaaugust sa:sjuk överhype på jiberish faktiskt.
ja undrar också om man kan lita på dom? snälla svara nån!Toomp sa:är det någon som bästelt från www.abstractmall.com? och vet om man kan lita på dem?
det tror jag nog =)TWallin sa:ja undrar också om man kan lita på dom? snälla svara nån!Toomp sa:är det någon som bästelt från www.abstractmall.com? och vet om man kan lita på dem?![]()
fast det vill kanske ingen veta :'( jag tyckte det var heftigtsimpyz sa:såg en kille med jiberish tröja idag
käft jäveln simpyz jävelnsimpyz sa:fast det vill kanske ingen veta :'( jag tyckte det var heftigtsimpyz sa:såg en kille med jiberish tröja idag
nåb, klart man får grejjerna! och från butiken där jag köpte skrev dom så så JAG skulle slippa betala tull för att vara sjyssta. Tullen har väl ingen rätt att ta dina grejjer? bara om det är pirat kopierat men annars är det lugnt, om man skirver books and gifts så tror dom väl bara att man skrivit fel så dom väger paketet och skickar låter en betala tull.JohanIl sa:Okej, så här ligger det till med Jibberish.
Jibberish finns inte att köpa på så många ställen, men dom går som sagt att beställa från www.abstractmall.com m.m men när man köper på det viset dvs från Usa/Utlandet så finns även risken att man inte får grejorna, detta beror på att Jibbersih inte vill betala skatt för det, så dom skriver inte vad lådorna innehåller utan skriver att de innehåller nånting do inte gör t.ex \"Books and gifts\" eller nånting liknande, för om paketet säger \"gifts\" så kanske tullen inte öppnar dom. Men i vissa fall så gör dom det och det är då varorna inte kommer fram..