Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du blivit nå klokare inför öl premiären?felix sa:tjena tjena
Vad dricker ni för öl?
Jag har ju själv inte börjat, men tänkte att det är bra att vara ute i god tid.
Hört att Kung ska vara prisvärt, men även att importerad kan vara bra. Hur får man tag i importerat, typ fad-öl eller vad det heter? Några kompisar sa att man ska kontakta tyska lastbilschaffisar, men har även en stor hamn här då jag bor nära SSAB så kanske man kunde kolla med inkommande fartyg också?
Villken öl får man mest % alkohol för pengarna? Är det huvudsaken, eller kanske smak är viktigare?
Isbitar i öl, är det okey eller räcker det med en väl kyld bärs?
Vill ni diskutera annan alkohol än öl får ni starta en ny tråd.
Först ett år kvar innan den införs duuuhjohanjohanjohan sa:akta er så inte FRA snappar upp tråden och ni alla blir anklagade för terrorism, för det är väll terrorism att tipsa minderåriga om alkohol som antagligen kommer leda till att x antal pensionärer får sig en smälljävel och några busskurer blir nerklottrade.. :p
måste nog fan hålla med dig där. en varm sommardag på beachen med en corona i handen + lime, det är inte mycket som slår det...SnowboardEliten sa:corona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lätt godast!!
Fick inte ens köpa Alkoholfri Cider på Kvantum förra sommarn haha.Filleee sa:ja skulle för första gången i hela mitt liv smaka öl, alkoholfri såklart, kom stolt in på konsum å frågade en tant som jobba där om man fick köpa alkoholfri öl eftersom man får ju köpa alkoholfri cider men ja var inte säker å ja ville inte skämma ut mig i kassan eftersom de var fullt med folk där, hon sa " nej man får inte köpa alkoholfri öl om man inte är 18". vafan är de för påhitt? ja blev ledsen å köpte en cola å levde vidare, 2 år kvar tills man får smaka hur öl smakar, spännande!
Om du försöker vara rolig = failfelix sa:Ikväll var jag och skateade, eller nyss hemkommen faktiskt.
Jag körde verkligen skiten ur mig själv, och svetten rann. Det var typ värmerekord här vars jag bor också. Och ni anar inte hur gott det hade varit med en kall bärs när man var klar!!!
Eller, än så länge föreställer jag ju mig bara hur det hade varit men jag kan tänka mig att det hade varit toppen vid ett sånt tillfälle!?
Av det jag läst verkar det som att "smaken är som baken" så att säga. Att köpa hem någon flaska av varje kanske inte är en så dum idé, kan jag sitta hemma någon kväll och sippra i mig lite av varje, klistra guldstjärnor på dom jag tycker om och anteckna så man kommer ihåg vad som passar mig bäst.
Tack för alla tips, snart är det dags!
förutom att den är blaskig....Victors sa:måste nog fan hålla med dig där. en varm sommardag på beachen med en corona i handen + lime, det är inte mycket som slår det...SnowboardEliten sa:corona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lätt godast!!
och dyr och verkligen inte prisvärd.Roof sa:förutom att den är blaskig....Victors sa:måste nog fan hålla med dig där. en varm sommardag på beachen med en corona i handen + lime, det är inte mycket som slår det...SnowboardEliten sa:corona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lätt godast!!
Jag har hört att det är för att folket omkring inte ska kunna reagera på att t ex en 10åring går och köper öl även om den är alkoholfri. Jävligt konstig regel men så är det.Filleee sa:ja skulle för första gången i hela mitt liv smaka öl, alkoholfri såklart, kom stolt in på konsum å frågade en tant som jobba där om man fick köpa alkoholfri öl eftersom man får ju köpa alkoholfri cider men ja var inte säker å ja ville inte skämma ut mig i kassan eftersom de var fullt med folk där, hon sa " nej man får inte köpa alkoholfri öl om man inte är 18". vafan är de för påhitt? ja blev ledsen å köpte en cola å levde vidare, 2 år kvar tills man får smaka hur öl smakar, spännande!
LoL, det enda drycken som dom riktiga skidåkarna dricker är just ÖL.phillepille sa:men va fan jävligt töntigt att fråga sån här skit tycker jag. specielt på freeride som inte alls har någont med öl att göra :S
LoL, det enda drycken som dom riktiga skidåkarna dricker är just Coca Cola?Joel_bitar sa:LoL, det enda drycken som dom riktiga skidåkarna dricker är just ÖL.phillepille sa:men va fan jävligt töntigt att fråga sån här skit tycker jag. specielt på freeride som inte alls har någont med öl att göra :S
LoL, det enda drycken som dom riktiga skidåkarna dricker är just redbull, jägerbull powerkingstoffe_H sa:LoL, det enda drycken som dom riktiga skidåkarna dricker är just Coca Cola?Joel_bitar sa:LoL, det enda drycken som dom riktiga skidåkarna dricker är just ÖL.phillepille sa:men va fan jävligt töntigt att fråga sån här skit tycker jag. specielt på freeride som inte alls har någont med öl att göra :S
Det är ju bara de mesiga söderlänningarna som sladdar sönder pisten och har för bra självförtroende som går på afterski och tycker det är respekt. De riktiga skidåkarna hinner inte med sånt skit. De sitter ju i bilen till nästa skidort ju :>Victors sa:öl har mycket med skidåkning att göra, för vad är det som händer varje eftermiddag kl4? afterski såklart!
haha, brudarna är ju på afterskin så varför är inte ni där?J-rockner sa:Det är ju bara de mesiga söderlänningarna som sladdar sönder pisten och har för bra självförtroende som går på afterski och tycker det är respekt. De riktiga skidåkarna hinner inte med sånt skit. De sitter ju i bilen till nästa skidort ju :>Victors sa:öl har mycket med skidåkning att göra, för vad är det som händer varje eftermiddag kl4? afterski såklart!
Håller med dig till fullo ! <3H-T sa:Den för stunden tillgängliga ölen är den bästa ölen.