Paint Tävling! [Bidrag]

bas315

Ny medlem
Paint Tävling! [Bidrag]
Tjena, tänkte starta en liten paint tävling här på freeride. Går ut på att rita något relaterat till vintern så snyggt som möjligt.

Reglerna: Får ändast använda MS Paint. Inget fusk så som kopiering från google etc. Man kan bara tävla med en bild. (Lägg in fler om ni vill men var nograna med vilken ni tävlar med).
Man får rita vinter reliterade saker som sagt. .

20:e Mars görs en ny Tråd där vi röstar vilka som var bäst.

Eftersom vi ändå ska rösta fram bästa bilderna så hade jag tänkt vara med också :)

Lycka till!

Mitt bidrag:
Snowboard.jpg

vet att brädan blev skit dålig xD

Edit:
Ok, jag tänker låta någon annan ta tag i detta och göra den nya Rösta-tråden 20 mars eftersom jag ska flytta till japan om en månad.

hade inte riktigt tankarna på plats när jag gjorde tråden, ledsen för detta.

Aja, lycka till!

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
Att du orkar.. Sen att du bidrar med din egna bild, i en tävling där du själv utsett dig till domare?

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
"lol". Någon har lite att göra? (:
Vore ju lite mer intressant om bilderna skulle ha någon anknytning till skidåkning....eller snowboardåkning. Tycker jag.

Paint Tävling! [Bidrag]
theusualsuspect sa:
"lol". Någon har lite att göra? (:
Vore ju lite mer intressant om bilderna skulle ha någon anknytning till skidåkning....eller snowboardåkning. Tycker jag.
Mjo kanske de, men det är upp till var och en om vad dom vill rita. lite mer intressant om man utökar kategorierna lite :)

Paint Tävling! [Bidrag]
Hehe hur skadu kunna veta att just den personen har ritat då? man kan ju kopiera nån snygg bild från en hemsida bara..

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
Ok eftersom de flest gnäller så har jag ändrat reglerna: Bilderna ni målar/ritar ska vara relaterade till vintern och jag fick inte vara med!! :( (Skulle dömt rättvist men aja).

Paint Tävling! [Bidrag]
Ett förslag är ju att du låter folk rösta på vem som vinner istället för att vara domare!!
Så kan du ju själv vara med..

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
jibbkrille sa:
Ett förslag är ju att du låter folk rösta på vem som vinner istället för att vara domare!!
Så kan du ju själv vara med..
Ok, jag har ett förslag. Jag gör denna tråden som Paint - Bidrag. den 20:e marsh gör jag en Paint - Rösta tråd där vi röstar fram vinnarna.

Så nu är det slut snackat. vill helst att man inte skriver mer här såvida man inte har en bild att bidra med.

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
Han förfrös könet, därför har han inget att visa.

bild3jj2.png

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp