Paint Tävling! [Bidrag]

Paint Tävling! [Bidrag]
kommer bidra med ett bidrag när jag får tillgång till en data med mus. paint är uderskattat!

ps. är det lungt om man bidragsfuskar med sitt biddragna bidrag?

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
okej, här kommer bidraget som komemr vara av kroken och spränga era sinnen som sagt...

H8a inte för mycket är ni snälla, har bara hållt på seriöst i typ två månader så jag är int eså duktig än. Tar dock gärna tips från andra som är bättre! Puss och kram på er!

Mitt bidrag(som jag för övrigt är sjukt nöjd med)
bgpaintgrej.jpg

Paint Tävling! [Bidrag]
du får måla på papper o scanna in, försök måla det så "paintigt" som möjligt.

Eller det är ju ingen idé, du kommer aldrig slå mig ändå...

Paint Tävling! [Bidrag]
Eftersom man inte får lägga rösten på sig själv måste jag nog lägga den på c-mon's bidrag. sjuuka skillz på den killen asså!

Paint Tävling! [Bidrag]
Av: You-Know-Who Online | Idag 22:54 Citera

det tråkiga med den här idén är ju att han som skrev tråden trodde att han skulle vinna. Sen blev han totalt smiskad av rasmus,

Hahaha ! så jävla rätt ;)

Paint Tävling! [Bidrag]
Oj sorry blev så exhalterad så jag han inte läsa klart tråden innan jag satten igång. Självgod som jag är så låter jag ändå bilden ligga kvar.

Paint Tävling! [Bidrag]
You-Know-Who sa:
det tråkiga med den här idén är ju att han som skrev tråden trodde att han skulle vinna. Sen blev han totalt smiskad av rasmus,
Ingen som har vunnit än? och vem har sagt att jag trodde jag skulle vinna? vet väl att det finns folk på freeride som är mkt bättre än mig på paint. slängde upp denna bilden på typ 25 min eftersom jag ändrade på reglerna för att folk ville att det skulle vara vinter relaterat.

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
http://i39.tinypic.com/2rf66o9.jpg[/im]

Tjejen Dissa ikväll igen så jag hade inget bättre för mig. Godnatt
( Det ska föreställa bilden på pk )

Senast ändrad:
Paint Tävling! [Bidrag]
Paint Tävling! [Bidrag]
Tillbaka
Topp