Partytrick

flip

Ny medlem
Partytrick
Vilket är ditt bästa partytrick, och hur gör man det?

Sideflip, backflip och frontflip är en liten del av alla de trevliga trick att ge sig i kast med under utförsåkningen. Och de kan vara roliga att kunna.
Andra trick, som görs för att imponera på pollare och eventuella kvinns, gör sig bäst på festen. Fest har man ju givetvis efter varje lyckad åkdag (eller före i vissa fall).
Därför vill jag nu veta hur DU går tillväga för att få ta täten på de gillen du besöker!

Med förhoppningar om bättre kalas till alla/ flip

Partytrick
I icke tidigare initierade krestsar brukar lite KHE göra susen. Annars är givetvis stavtricket också rejält hett. Läs instrukioner på min hemsida.

HitMe

Partytrick
Jag brukar köra med den gamla "Svepa ett värmeljus"

Vänta tills allt stearin är smält. Då blåser du ut ljuset och tar bort veken.

Bottoms up! Du håller kvar stearinet i munnen ett par minuter och sedan plockar du ut ett perfekt gomavtryck till dina vänners och ALLA tjejers stora beundran och förtjusning.

Ja, det bränner lite...men efter ett par sekunder har det yttersta lagret stearin kallnat och stelnat och då är det lugnt.

//Lindgren

PS. Annars kan du ju köpa en flaska festivalolja, en pinne och lite gasbinda. Funkar utmärkt till att spruta eld. ;-)

Partytrick
Bränner ju inte alls:P

Mitt kräver dock lite förberedelser...

Förberedelse:

Stoppa en femtioöring innanför förhuden.

Utförande:

Gå fram till en vacker donna, fråga om hon har en femtioöring, du skall trolla... Ta femtioöringen, stoppa den i munnen, göm den på valfritt ställe, under tungan är ett hett tips. Dra sedan ner gylfen, dra tillbaka förhuden, Voiala!.

(Glöm dock inte förberedelserna, har hört om en kille som gjorde det, det tappade lite sin poäng då...)

Peace George Usch.

Partytrick
har testat de där med värmeljuset, de brände faktiskt inte. kan dock bero på vists intag av alkoholhaltig dryck. vad de däremot gav var kraftiga kväljnignar efteroms lite av stearinet stelnade nere i haslen. inte mysigt. att man sen fick peta tänderna hela kvällen o tjejen tyckte att man smakade skit i käften är ju bara ett fåtal av de bieffekter detta ger......

Partytrick
Ja du..här är det erfarenheten som talar.Jag är nämligen expert på dethär med partytrick, he,he. Kung i baren på HARDROCKCLUB är det minsta man kan säga. Kejsare låter bättre..
Jo, till mina favoriter då:
1. För att imponera på män och kvinnor (i mitt fall kvittar vilket) så är det enklast att gå till baren med så litet kläder på som möjligt.I mitt fall bara pjäxorna, och möjligtvis ett par kryckor, om en olycka har varit framme. Kryckorna är dessutom bra att använda som danspartner om ingen annan är villig. Detta trick fungerar alltid!
2.Ett annat knep jag brukar köra med är det som jag och mina eminenta vänner kallar för pizzatricket. Går helt enkelt ut på att jag köper femton pizzor och limmar fast dom på kroppen med superlim. En garanterad framgång, eftersom alla vill äta på mej när fyllehungern sätter i på småtimmarna.
Nää, nu orkar jag inte skriva mera för denna gång.Återkommer senare med ytterligare tips för er.

Partytrick
En gång träffade jag några killar killar som brukade elda på vanandras hår.. Det var ett väldigt kul trick; man blev förvånad, man var inte längre en i mängden, folk som tappat saker under baren kunde hitta det som försvunnit, en anorlunda partydoft av kaliber etc. Tror inte att det finns några bieffekter..

Att sätt eld på sitt spritindränkta bröst är också kul, tydligen.. glöm inte bort att släcka bara.. Detsamma gäller om man gör det i munnen..

Partytrick
Tag fram 4 tändstickor. Lägg två till din motståndare (den du skall imponera på) och två till dig själv.

Ställ också fram 2 snapsglas med stark sprit i, varför stark? de förstår du senare.

Be han/hon följa dig i 8 steg. Visa alla 8 steg med fingrarna, undvik att tala. De 6 första stegen så gör du enkla saker ex korsar tändstickorna mm. De övningarna skall vara så lätta så att det inte finns en chans att misslyckas för motståndaren.

Runt 4-5 steget kan du lägga in en kommentar liknande "fasen, jag trodde du skulle vara lite mer berusad" Då känner han/hon sig lite säkrare på att klara de.

7 steget så tar du upp glaset med spriten i och säger till han/henne att göra detsamma. Sedan sveper du de tillsammans med han/hon men du låtsas svepa de, gör ett litet sväljande så han/hon tror att du svalt de. Sedan visar du med fingrarna steg 8. Då spottar du tillbax spriten i glaset...

Å varför skulle de då vara STARK sprit med hög %? Jo för då kan man knappt hålla kvar de i munnen och som tjej så sväljer hon fort som fasen. Då bränner lite i munnen men det är ingen fara.

Ger en så fruktansvärt bra respons !!! Sedan när du gjort de några ggr och kan de så kan du säga att ifall de klarar de så ger du dem 500:- !!!

Partytrick
Tequila tricket.

Be bartendern om 2 tequila glas med vatten, 2 citron skivor och lite salt. Ställ därefter upp de som vanligt alltså 1 glas var med Tequila (vatten), 1 citronskiva var och sedan lite salt var.

Sedan gör Ni ngt tillsammans som gör att folket runt om stannar upp och kollar. Säg typ din jävla idiot och verka förbannad. Efter att Ni fått den uppmärksamhet som behövs gör Ni följande !!!

Blås saltet i ansiktet på varandra, kasta Tequilan (vattnet) i ansiktet på varandra och sedan kläm citronen i håret på varandra.

Lite citronlukt dör ingen av och sedan kan Ni ju skaka hand och gå åt varsitt håll eller bara stå kvar som inget har hänt.

Blir många snopna miner och verkligen ngt som de talar om...

"Där är ju han med Tequilan" har man ju hört i backen ngn gång :-)

Partytrick
1. Spöa alla du ser.
2. halva dosan i över läppen, andra halvan i underläppen.

Raggnings tips.
1. Du är finare än en skoter,
Men inte alla.

Kan fan inga mer..

Partytrick
Ploppen aka docka är alltid en partyhöjare.
Du tar din bästakompis och ställer dig mittemot honom med brallerna nere ollon mot ollon och förhuden bak. Sen drar man förhudarna liksom "över" varandras ollon, och rycker sen snabbt och snärtigt åt varsit håll(bakåt) med en sjysst PLOPP som ljudeffekt.

Partytrick
Brukar bestalla in lite sprit a al 80%, ta det i munnen a tanda pa. Sen kan man ju alltid krydda med lite kanel sa att det gnistrar uppat. Kul kul...

Annars kan man ju alltid ta med sig golfsetet pa krogen, stalla upp en 9 halsbana runt baren. Sjalvklart ar det riktiga bollar a klubbor som galler. Detta brukar vara borjan pa en natt med sovrumsgolf, sjalvklart ar det aven da riktiga klubbor a bollar som galler!

Partytrick
Trick och Trick men man kan ju alltid försöka få andra personer att störa sig på sig själv genom att:

1.Säg till i luckan på en "drive through" att du ska ta med dig maten.

2.Svara allting som någon säger med "det är vad DU tror".

3. Öva på att låta som ett modem.

4. Repetera följande ordväxling tjugo gånger: "Hörde du det där?", "Vad då?", "Glöm det, det har slutat."

5. Fråga dina medarbetare mystiska frågor och anteckna deras svar i ett block och mumla någonting om "psykologisk profil".

6. Berätta för dina vänner 5 dagar i förväg att du inte kan komma till deras party eftersom du har huvudvärk.

Detta är kanon roligt. Man blir liksom utstött ur församlingen :-)

Partytrick
Smbif får allt sluta använda uppkopplingen på anstalten nu. Det enda partytricket av värde i denna värld är ett rejält midjebälte, kanske matchat av en halvnelson. Men där går gränsen.

Partytrick
hmm... vet inte riktigt ifall alla era partytrick funkar, ett som brukar funka för mig är att nämna att man är gymnast, då kan man senare visa en cool volt eller nåt går hem hos killar som alltid vill vara bättre än tjejer...

Partytrick
Tänd en, eller flera (beror på hur modig man är) tändstickor, stoppa in den/dem i munnen och stäng den. Låt sedan den/dem släckas i munnen och blås lite effektfullt ut röken.....

Tänk på att inte tveka, då kan det göra ont i gommen.......det där med att tveka gäller i och för sig det mesta..!

Partytrick
Mitt partytrick (kallar det helt enkelt partytricket) är något som är ganska enkelt men svårt för nybörjare så det blir skitkul när amn ser andra fyllo försöka sig på det!! =D
Går till på följande sätt: ta tag vänstra foten med höger hand (eller vice verse). Foten ska vara framför kroppen. Nu gäller det att hoppa igenom denna cirkel (höger arm och vänster ben) med vänster ben och sedan tillbaka!
Uppmana nu alla runt omkring dig att försöka med samma sak! Som sagt ganska enkelt men blir mycket roligt att se nybörjare försöka, därför om man är tillräckligt full så vill man så gärna lyckas och släpper därför inte vänster fot och fastnar med höger och står på ansiktet! =P
Lovar att det är skitkul!

p.s. en utveckling av det här tricket utförs stående på en hand (vänster) och gör allt upp och ner, krävs MYCKET mer träning! d.s

Partytrick
Suger in en jeavla massa luft i magen och släpper ut den med en nedrans lång rap på ca 30 sek, inget bra raggningsknep dock
dra axeln tillfälligt ur led elite små häftigt också

Partytrick
jag har fasen ett tufft party trick som garanterat går hem hos alla ;D fast det funkar bara om man är kille.

man hoppar upp på närmsta bord och säger nått dumt så man får allas uppmärksamhet,
sen drar men ner byxorna, så man står där i stortsett naken, därifrån drar du ett riktigt juck frammåt för att svinga fart på dicken och så juckar du snabbt tillbaka och kniper ihop benen så att den lixom fastnar mellan låren, efter det så gör du en snabb 180 helst med nån snygg grab, så du har röven mot publiken och böj dig lite framåt så kommer du märka att det ser ut som dicken sitter upp och ner och bak och fram, :D

det är både riktigt fult när man utför det och när man har utfört det,. haha, det uppskattas alltid av alla!

annars kan man göra en wallflip det är ganska tufft, men inte riktigt lika tufft och uppskattat!

Tillbaka
Topp