Onlytelemark
Ny medlem
Pinsamt, Åka Skidor!
Vad är syftet med dina ( och andras ) utfall mot AkaSkidor,, vore bara enklare att sluta läsa,, men jag tycker det luktar avundsjuka här,, visst hade det varit fint och sitta pa redaktionen i Are pa ett möte fôr att bestämma vad nästa resmal ska bli,, nu tror jag inte det funkar sa,, det mesta materialet köps nog in fran frilansare som redan är pa plats,,Lowe71 sa:Varför ska Åka Skidor kunna komma undan med att göra en infam skidtidning med invändningen att dom vänder sig till en målgrupp som inte bryr sig om varken skidåkning eller kvaliten på tidningen, fetlagda män som gillar att bränna en månadslön på heliskiing eller familjer som gillar carving i Vemdalen.Heinz_p sa:Som redan konstaterats i denna tråd, ÅS har inte oss som målgrupp och därför ser jag inget syfte med att gnälla mer än vad som har gnällts hittills i tråden. Gillar man inte tidningen så köp/läs den inte. Dock skulle ett jobb på ÅS falla mig helt i smaken, Glisseur - tar du in någon civ.ing. med gravt skidintresse så hör av dig
Helt OT, men gällande Magasinet Filter så förstår jag inte hur man inte kan tycka om den. Djupa, intressanta och framförallt välskrivna artiklar. Inte trodde jag att fågelskådning, konståkning eller något annat kunde skildras så bra som i denna tidning. Nej, Filter fortsätter jag gärna min prenumeration på.
Ungefär som om Sonic skulle kalla sig Sveriges ledande musiktidning och sen bara skriva om Idolartisterna och schlagerfestivalen.