Pillard
Aktiv medlem
Pjäxor - vad är rimliga förväntningar på hur bra det kan bli?
Nu vet jag inte hur dina kunskaper i geografi är men jag lovar att Åre är längre bort från La Grave än Chamonix är. Annars har jag åkt rejäla omvägar när jag varit i La Grave och Chamonix iaf.la_grave sa:Jag har funderat på detta, nackdelen är ju att man vill ha en bootfitter lokalt. Köp plus två justeringar i Chamonix - då har man lagt en del tid och pengar utöver själva pjäxan. Får flytta till Åre en månad istället…Glisseur sa:Om jag vore du skulle jag offra en dag, sätta mig i bilen och åka till Sole Boot Lab i Chamonix. Bättre expertis och erfarenhet när det kommer till freeridepjäxor är nog svårt att hitta i Alperna.la_grave sa:Har du några förslag på namn? För det är ju vad den här tråden egentligen handlar om, rekommendationer. Jag hade fått ett flertal rekommendationer och allmänt positiva omdömen om BB, men de visade sig ju tyvärr inte vara värda så mycket.
Skämt åsido, varför satsar du inte på en långhelg i Cham, alternativt några dagar mitt i en vecka? Har du bostad i La Grave borde det väl inte vara helt omöjligt att hitta nån som vill byta några dagar?