problem med gung i brallan.

• Trådstartare Trådstartare IngemarH79
  • Start datum Start datum
I

IngemarH79

Guest
Är det någon fler som har problemet att genitalierna gungar och slår mot låren vid brädåkning. Jag berättade detta för en kompis i vintras och efter ha halvt avlidit i garvande så förtäljdes att problemet aldrig hörts tidigare. Det går fortfarande bra att åka men är väldigt störande. Jag har inte speciellt slappa kalsonger eller överdrivet stora genitalier. Någon fler måste ha stött på detta? Jag kör duckstance och något smal stance med dagens mått.

Haha aldrig varit med om problemet.
Jag kan se hur det är möjligt på våren med värmen, men i minus25 borde det väl inte vara något problem? Du får helt enkelt frysa mer om pungen!

Senast ändrad:
Nja, dock att det klibbas och är allmänt äckligt, men "gungandet" lät som ett nytt fenomen! Köp Persbrandts fillingar och hoppas på det bästa!

Hahahaha det är fortfarande lika roligt att höra! Du kan ju tänka dig vilka skumma bilder jag fick i huvudet när vi var ute och åkte, och du kläckte det där. :P Men tajta kallingar kanske löser ditt problem som folket föreslår. Tacka gudarna för att man är tjej! ;)

Nojlas sa:
jennieolofsson sa:
(...) Tacka gudarna för att man är tjej! ;)
Tjejer kan väl också ha bihang som skumpar runt när man åker? (Har jag hört...) :D

Som vanligt är silvertejp lösningen på alla problem.
Haha jaså, här sitter allt fast i alla fall och det känns bra. :P Men silvertejp lär väl inte vara särskilt bekvämt att sätta fast löst hängande föremål (ja censur) med.

Tillbaka
Topp