Profoto i sverige?

• Trådstartare Trådstartare Alexander_Runhellen
  • Start datum Start datum
A

Alexander_Runhellen

Guest
Profoto i sverige?
hej freeride, vänder mig till alla er fotokunniga här på freeride. jag försöker hitta lite tillbehör från pocket wizard och jag vet att det är profoto som säljer PW i sverige, men vad har dom för e-mail adress?, asså till svenska profoto, inte amerikanska för dom svarar inte.
tacksam för svar!.

Profoto i sverige?
Tillbehör från pocket wizard? Ska du utlösa själva kameran trådlöst med dom eller hur menar du? Om du enbart behöver någon extra kabel eller adapter så kolla med aifo eller scandinavianphoto.se

Profoto i sverige?
JohanStahlberg sa:
Tillbehör från pocket wizard? Ska du utlösa själva kameran trådlöst med dom eller hur menar du? Om du enbart behöver någon extra kabel eller adapter så kolla med aifo eller scandinavianphoto.se
pocket wizard tbhör :)

Profoto i sverige?
Kolla med Procenter. Snacka med Klasse Palm han fixar allt du vill ha, och lite till...
www.procenter.se

Profoto i sverige?
Forumet är väl till för att ställa frågor precis som Alexander gör utan att få idiot svar som "hur dum man är".

Aifo (ring dit och prata med Anders)
Scandinavianphoto
YFO

Senast ändrad:
Profoto i sverige?
Jesper_Molin sa:
Forumet är väl till för att ställa frågor precis som Alexander gör utan att få idiot svar som "hur dum man är".

Aifo (ring dit och prata med Anders)
Scandinavianphoto
YFO
Flippade kanske lite överdrivet där, va antagligen på dåligt humör den dagen! Sorry trådskaparen!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp