RailJam i Norrköping

Nastify

Ny medlem
RailJam i Norrköping
Jo eftersom vintern närmar sig så känner jag suget mer och mer.. antar att fler än bara jag gör det...

Så jag tänkte kolla ifall det finns nått intresse att fixa ett mindre Railjam i norrköping ?

Saker som behövs:

Bil och släp.. jag har en bror och en bil och kanske kan låna ett släp från pappas jobb..

Jag håller på att bygga en box på 4 meter lång och 50 cm bred..

Tips på vart man kan hålla till, jag måste erkäna att jag kör bäst när jag har publik så
centralt tycker jag.. vore lite roligt med åskådare :)

Har ni idér o tips Skriv förfan, det kostar inget!!!!

Pääääjs

Senast ändrad:
RailJam i Norrköping
Nämen!
Är nyinflyttad fd jämte (numera norrköpingare) o letar ju railkompisar!
Vore himla najs o göra nå sånt! ja e lätt på, kanske kan ordna ett flat rail från yxfabriken o har känningar på ishallen så de lär inte va nå problem o dra ihop snö

RailJam i Norrköping
joo visst. vi är en tre grabbar som är på om det organiseras på riktigt.

RailJam i Norrköping
Jag e på , men gäkker att få igång nåt nice.. inte för centralt, palla att kickersen står o drygar ^^ men publik, skulle va nice ;D

Jah Bless

RailJam i Norrköping
Jag e på , men gäkker att få igång nåt nice.. inte för centralt, palla att kickersen står o drygar ^^ men publik, skulle va nice ;D

Jah Bless

RailJam i Norrköping
vi har kört en del vid ishallen vid himmelstalund i nkpg upp mot bilvägen där finns en bra kulle som är perfekt som inrun sen är det sjukt nära till ishallen sjukt jobbigt att snurra runt med en släpa full med snö i innerstan

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp