railjamet i linköping håll er uppdaterade!

s-sheeplife

Ny medlem
hemsida.jpg

kolla hemsidan där kommer all info att finnas kontakta mig på hockyboy-92@hotmail.com för mer info eller ring mig på o7o2645014
//scuirr crew och Rollin'Snow
ps alla som har bil eller vill hjälpa till att förbereda ta kontakt med mig!!

Senast ändrad:
jaa självklart rollinsnow har kontakt med dom men jag måste ringa ishallen o kolla med sö och sånt! och tillstånd från komunen!! bilder är påväg upp på sidan nu;)

är det hela boxen man ser på bilderna för i såfall är den alldels alldels för liten, man kommer ju inte ens hinna hoppa upp på den förns man ska av,, ni behöver minst dubbla storleken..

ser bra ut grabbar ta det lugnt nu med verktygen så att ingen skadar sig bara :P

Fan vad bra initativ grabbar, vart exakt i linköping kommer det att hållas? Datum kommer seare antar jag.

det kommer komma upp info på www.rollinsnow.se/railjam. vi kommer trycka upp plancher och tees. det kommer bli grymt det enda som fattas nu är polistillstånd:)

nej jag vet att länken inte funkar den kommer funka om ett tag han på rollinsnow skulle fixa en länk såsnart som möjligt men är det någon som bor utanför som är intreserad av att sätta upp plancher i typorrköping eller så?
//emil anordnare

hur många kommer hitills då, några kända freerajdernördar??:p

Fan va gött med lite skidevent i linkan:P
Tänkte bara tipsa om 720 som e en skidförening på universitet bara en tanke att dom skulle kunna hjälpa till att få dit folk. www.sjutjugo.se

Om inte annat kommer 720-styrelsen representeras genom mig som ska vara med och åka :)

Ska se med resten av gänget, allt skidrelaterat backas gladeligen upp. Särskilt när det händer på östgötaslätten, vilken inte kallas slätt för intet.

Ses där!

JRignell sa:
hur många kommer hitills då, några kända freerajdernördar??:p
vet ej om jag är någon sån där freeridekändis (trots att jag har över 1000 inlägg) men jag ska iallafall upp till jamet. bör tilläggas att jag är från Halmstad så det är ju en bit.

Rthq sa:
Om inte annat kommer 720-styrelsen representeras genom mig som ska vara med och åka :)

Ska se med resten av gänget, allt skidrelaterat backas gladeligen upp. Särskilt när det händer på östgötaslätten, vilken inte kallas slätt för intet.

Ses där!
okej det skulle va bra om ni kunde fixa en bil med dragkrok så vi kan köra lite snö och så;)
//Emil

jonssonskiing sa:
Rthq sa:

Ses där!
okej det skulle va bra om ni kunde fixa en bil med dragkrok så vi kan köra lite snö och så;)
//Emil
youve got mail.

Också med i 720-styrelsen och är hemskt gärna med å åker om jag hinner få ner mina grejer hit tills dess. Hoppas det är okej att man åker bräda.

Annars så skulle det va kul å hjälpa till lite, som sagt allt skidrelaterat här omkring uppskattas. Vi ska ha möte imorrn så får se vad resten av gänget säger.

/erik

Ser ut att bli bra!!! Men ingen som har vägarna förbi gislaved som man kunde åka med?
Hur stor ska boxen/railoen vara? Kommer det finnas ett litet hopp?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp