todde Ny medlem 2008-05-15 Rainbow Skiarea #1 Någon varit där? Jätte litet stället....jag har möjligtvis fått jobb där, så hade velat veta hur de där
Någon varit där? Jätte litet stället....jag har möjligtvis fått jobb där, så hade velat veta hur de där