Dags att uppdatera min rapport med "efterspelet" som innefattar massa olika beröm. Bland annat till forumet
Efter vår suveräna vecka i Serre satte vi oss i hyrbilen för att köra till Grenoble. Väl där funderade jag på varför mina väskor var så ovanligt lätta.
- Just ja, jag kör ju pjäxorna på ryggsäcken numera. Men, hm, varför är de inte på ryggsäcken?
Pjäxorna låg helt enkelt kvar på centret, eller snarare hängde snyggt på pjäxtorken i skidrummet. Jaha, vad fan gör man nu då? Att åka tillbaka och hämta var ju bara att glömma. Så jag började med att skriva till vår guide på Whatsapp för att se om han kunde kolla ifall de fanns kvar där. Fick svar efter bara några minuter, "de har vi redan hittat. De är här hos mig". Nästa fundering, hur fan ska jag få hem dem? Då slog det mig direkt. Jag har ju haft en
@MattiasKierkegaard1 som ständigt efterfrågat rapporter om läget i Serre eftersom han är på väg ner med buss till just UCPA. Ett snabbt PM till honom och allt var klart. Pjäxorna kunde jag sen hämta ut igår från UCPA-bussen då den ändå stannade till i Linköping. Suveränt jobbat av alla, utom klantarslet jag då